Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi székhelyű vállalat Kanadában mutatta be az új termékcsaládot.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Az „Enjoy!” magas fehérjetartalmú és édesítés nélküli, tejmentes italokat kínál zab, zab-vanília, mandula, mandula-vanília, mogyoró, valamint mogyoró-zab ízben.
A vállalat szerint „ami az Enjoy!-t megkülönbözteti riválisaitól, az az egyedülállóan magas fehérjetartalma, amelyre a fogyasztók egyre inkább vágynak mindennapi étrendjükben.”
A fogyasztók Kanadában csakúgy, mint a világ más részein is, egyre inkább keresik a tejmentes alternatívákat. A kanadai alternatív tejitalt, sajtot, vajat, jégkrémet és joghurtot kínáló tejmentes piac értéke becslések szerint eléri az 1 milliárd USD-t, és az előrejelzések szerint 2030-ra 1,77 milliárd dollárra bővül.
Az idén februárban közzétett statisztikák szerint a kanadaiak 30%-a fogyasztott valamilyen tejalternatívát az elmúlt évben (szemben az USA-ban mért 20%-kal). A Lactalis egyike azon tejipari vállalatoknak, amelyek az állati alapanyagoktól mentes termékek iránti növekvő keresletre reagálva növényi alapú termékekbe fektetnek.
A Lactalis Canada számos ismert tejipari márkát mondhat magáénak az országban, köztük a Lactantiát, a Black Diamondot és az Astrot. //
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >A növényi alapú jövőért felhagy a hústermékgyártással a Gruppo Tonazzo
Az olasz Gruppo Tonazzo bejelentette, hogy az év végéig felhagy…
Tovább olvasom >Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >