Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi székhelyű vállalat Kanadában mutatta be az új termékcsaládot.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Az „Enjoy!” magas fehérjetartalmú és édesítés nélküli, tejmentes italokat kínál zab, zab-vanília, mandula, mandula-vanília, mogyoró, valamint mogyoró-zab ízben.
A vállalat szerint „ami az Enjoy!-t megkülönbözteti riválisaitól, az az egyedülállóan magas fehérjetartalma, amelyre a fogyasztók egyre inkább vágynak mindennapi étrendjükben.”
A fogyasztók Kanadában csakúgy, mint a világ más részein is, egyre inkább keresik a tejmentes alternatívákat. A kanadai alternatív tejitalt, sajtot, vajat, jégkrémet és joghurtot kínáló tejmentes piac értéke becslések szerint eléri az 1 milliárd USD-t, és az előrejelzések szerint 2030-ra 1,77 milliárd dollárra bővül.
Az idén februárban közzétett statisztikák szerint a kanadaiak 30%-a fogyasztott valamilyen tejalternatívát az elmúlt évben (szemben az USA-ban mért 20%-kal). A Lactalis egyike azon tejipari vállalatoknak, amelyek az állati alapanyagoktól mentes termékek iránti növekvő keresletre reagálva növényi alapú termékekbe fektetnek.
A Lactalis Canada számos ismert tejipari márkát mondhat magáénak az országban, köztük a Lactantiát, a Black Diamondot és az Astrot. //
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Új növényi italokkal lép be az észak-amerikai és ausztrál piacokra a Veganz
A német növényi alapú élelmiszergyártó, a Veganz Group megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >