Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi székhelyű vállalat Kanadában mutatta be az új termékcsaládot.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
Az „Enjoy!” magas fehérjetartalmú és édesítés nélküli, tejmentes italokat kínál zab, zab-vanília, mandula, mandula-vanília, mogyoró, valamint mogyoró-zab ízben.
A vállalat szerint „ami az Enjoy!-t megkülönbözteti riválisaitól, az az egyedülállóan magas fehérjetartalma, amelyre a fogyasztók egyre inkább vágynak mindennapi étrendjükben.”
A fogyasztók Kanadában csakúgy, mint a világ más részein is, egyre inkább keresik a tejmentes alternatívákat. A kanadai alternatív tejitalt, sajtot, vajat, jégkrémet és joghurtot kínáló tejmentes piac értéke becslések szerint eléri az 1 milliárd USD-t, és az előrejelzések szerint 2030-ra 1,77 milliárd dollárra bővül.
Az idén februárban közzétett statisztikák szerint a kanadaiak 30%-a fogyasztott valamilyen tejalternatívát az elmúlt évben (szemben az USA-ban mért 20%-kal). A Lactalis egyike azon tejipari vállalatoknak, amelyek az állati alapanyagoktól mentes termékek iránti növekvő keresletre reagálva növényi alapú termékekbe fektetnek.
A Lactalis Canada számos ismert tejipari márkát mondhat magáénak az országban, köztük a Lactantiát, a Black Diamondot és az Astrot. //
Kapcsolódó cikkeink
Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >Tovább drágítja a narancslevet a gyenge brazil termés
A világ legnagyobb narancslétermelőjének számító Brazília friss előrejelzése szerint mintegy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >A PepsiCo intelligens dobozokkal és AI technológiával fokozná a személyre szabást
A Cannes Lions alkalmával betekintést engedett a PepsiCo új, a…
Tovább olvasom >A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >