Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 05. 30. 17:24

„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi székhelyű vállalat Kanadában mutatta be az új termékcsaládot.

A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.

Az „Enjoy!” magas fehérjetartalmú és édesítés nélküli, tejmentes italokat kínál zab, zab-vanília, mandula, mandula-vanília, mogyoró, valamint mogyoró-zab ízben.

A vállalat szerint „ami az Enjoy!-t megkülönbözteti riválisaitól, az az egyedülállóan magas fehérjetartalma, amelyre a fogyasztók egyre inkább vágynak mindennapi étrendjükben.

A fogyasztók Kanadában csakúgy, mint a világ más részein is, egyre inkább keresik a tejmentes alternatívákat. A kanadai alternatív tejitalt, sajtot, vajat, jégkrémet és joghurtot kínáló tejmentes piac értéke becslések szerint eléri az 1 milliárd USD-t, és az előrejelzések szerint 2030-ra 1,77 milliárd dollárra bővül.

Az idén februárban közzétett statisztikák szerint a kanadaiak 30%-a fogyasztott valamilyen tejalternatívát az elmúlt évben (szemben az USA-ban mért 20%-kal). A Lactalis egyike azon tejipari vállalatoknak, amelyek az állati alapanyagoktól mentes termékek iránti növekvő keresletre reagálva növényi alapú termékekbe fektetnek.

A Lactalis Canada számos ismert tejipari márkát mondhat magáénak az országban, köztük a Lactantiát, a Black Diamondot és az Astrot. //

Kapcsolódó cikkeink