Növényi alapú, komposztálható, sajátmárkás teafiltert vezet be a brit Lidl
A brit Lidl bejelentette, hogy saját márkás kínálatában átáll a teljesen növényi alapú és komposztálható teafilterekre.
A diszkontlánc szerint a kezdeményezésnek köszönhetően évente akár 800 millió teafilter nem kerül a hagyományos kukákba, majd a hulladéklerakókba. A vásárlók a komposztálható teafiltereket az élelmiszer- vagy zöldhulladékgyűjtőkbe dobhatják majd.
Az új teafilterek anyaga növényi alapú műanyagból, politejsavból (PLA) készül, amely biztosítja az komposztálhatóságot, és megőrzi a tea minőségét és ízét.
Az anyagváltozást a Lidl GB teljes saját márkás teakínálatában bevezetik.
Az új komposztálható teafilterek az elkövetkező hónapokban kerülnek az üzletekbe a meglévő készlet fokozatos fogyásával – jelezte a diszkont.
A kezdeményezés része a Lidl azon folyamatos erőfeszítéseinek, amelyek célja, hogy 2025 végére 40%-kal csökkentse saját márkás műanyag csomagolását.
A vállalat által bevezetett egyéb intézkedések közé tartozik a Prevented Ocean Plastic (megelőzött óceáni műanyag) beépítése a vizes palackokba, valamint az új, vákuumcsomagolású, újrahasznosítható csomagolás a darált marhahús kínálatban, amelynek eredményeképpen közel kétharmaddal (63%-kal) csökkent a felhasznált műanyag mennyisége.
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >