Növényi alapú, komposztálható, sajátmárkás teafiltert vezet be a brit Lidl
A brit Lidl bejelentette, hogy saját márkás kínálatában átáll a teljesen növényi alapú és komposztálható teafilterekre.
A diszkontlánc szerint a kezdeményezésnek köszönhetően évente akár 800 millió teafilter nem kerül a hagyományos kukákba, majd a hulladéklerakókba. A vásárlók a komposztálható teafiltereket az élelmiszer- vagy zöldhulladékgyűjtőkbe dobhatják majd.
Az új teafilterek anyaga növényi alapú műanyagból, politejsavból (PLA) készül, amely biztosítja az komposztálhatóságot, és megőrzi a tea minőségét és ízét.
Az anyagváltozást a Lidl GB teljes saját márkás teakínálatában bevezetik.
Az új komposztálható teafilterek az elkövetkező hónapokban kerülnek az üzletekbe a meglévő készlet fokozatos fogyásával – jelezte a diszkont.
A kezdeményezés része a Lidl azon folyamatos erőfeszítéseinek, amelyek célja, hogy 2025 végére 40%-kal csökkentse saját márkás műanyag csomagolását.
A vállalat által bevezetett egyéb intézkedések közé tartozik a Prevented Ocean Plastic (megelőzött óceáni műanyag) beépítése a vizes palackokba, valamint az új, vákuumcsomagolású, újrahasznosítható csomagolás a darált marhahús kínálatban, amelynek eredményeképpen közel kétharmaddal (63%-kal) csökkent a felhasznált műanyag mennyisége.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Új TikTok-őrület a boltokban: jön a Lidlbe az Angel Hair csoki
A dubai csoki után újabb édes szenzáció tarol a közösségi…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >