Növényi alapú kolbászok a Nestlétől
A Nestlé ígéretéhez híven Európában és az Egyesült Államokban a húshoz mind ízében, megjelenésében és elkészíthetőségében hasonlatos növényi alapú kolbászokat vezet be a piacra. A kezdeményezés célja a választékban minél több ízletes és tápláló, a környezetre a lehető legkisebb terhelést jelentő növényi alapú élelmiszer szerepeltetése.
Az élelmiszergyártó óriás a szójaalapú Garden Gourmet Incredible Sausage termékét sütni való kolbász és chorizo változatban kínálja 11 európai piacon márciustól. Az Egyesült Államokban a borsófehérje-alapú Sweet Earth Sausage debütál áprilisban háromféle ízben: habanero-cheddar sajtos, ázsiai mogyoróhagymás-gyömbéres és csicseriborsós-almás. A tengerentúli piacon a Nestlé előrecsomagolt, valamint pultból kapható növényi alapú csemege húskészítményekkel is jelentkezik.
Kapcsolódó cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >