Növényi alapú kolbászok a Nestlétől
A Nestlé ígéretéhez híven Európában és az Egyesült Államokban a húshoz mind ízében, megjelenésében és elkészíthetőségében hasonlatos növényi alapú kolbászokat vezet be a piacra. A kezdeményezés célja a választékban minél több ízletes és tápláló, a környezetre a lehető legkisebb terhelést jelentő növényi alapú élelmiszer szerepeltetése.
Az élelmiszergyártó óriás a szójaalapú Garden Gourmet Incredible Sausage termékét sütni való kolbász és chorizo változatban kínálja 11 európai piacon márciustól. Az Egyesült Államokban a borsófehérje-alapú Sweet Earth Sausage debütál áprilisban háromféle ízben: habanero-cheddar sajtos, ázsiai mogyoróhagymás-gyömbéres és csicseriborsós-almás. A tengerentúli piacon a Nestlé előrecsomagolt, valamint pultból kapható növényi alapú csemege húskészítményekkel is jelentkezik.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >Milliárdos forgalmat hozott az otthonfelújítási SZÉP-kártyás lehetőség
2025. január 1-jétől új felhasználási cél nyílt meg a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >