Növényi alapú kolbászok a Nestlétől
A Nestlé ígéretéhez híven Európában és az Egyesült Államokban a húshoz mind ízében, megjelenésében és elkészíthetőségében hasonlatos növényi alapú kolbászokat vezet be a piacra. A kezdeményezés célja a választékban minél több ízletes és tápláló, a környezetre a lehető legkisebb terhelést jelentő növényi alapú élelmiszer szerepeltetése.
Az élelmiszergyártó óriás a szójaalapú Garden Gourmet Incredible Sausage termékét sütni való kolbász és chorizo változatban kínálja 11 európai piacon márciustól. Az Egyesült Államokban a borsófehérje-alapú Sweet Earth Sausage debütál áprilisban háromféle ízben: habanero-cheddar sajtos, ázsiai mogyoróhagymás-gyömbéres és csicseriborsós-almás. A tengerentúli piacon a Nestlé előrecsomagolt, valamint pultból kapható növényi alapú csemege húskészítményekkel is jelentkezik.
Kapcsolódó cikkeink
Két kezdeményezést indít a Nestlé kakaóellátási lánca szén-dioxid-mentesítésére
A globális élelmiszeripari vállalat közölte, hogy új projektjei célja, hogy…
Tovább olvasom >Kényelmi, de nem luxus!
Nem csak a nagy élelmiszeripari vállalkozások írják a finger foodok…
Tovább olvasom >Megvásárolja a BOCI márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >