Növényi alapú keménytojást vezet be a Migros
A svájci Migros növényi alapú keménytojást kínál a 2020-ban debütált „V-Love The Boiled” márkája alatt. A tojásalternatíva a Migros Industrie által „házon belül” folytatott többéves kutatás eredménye. A gyártást a Migros leányvállalata, a szintén svájci ELSA végzi.
A termék alapanyaga szójafehérje és a tojás két különböző masszából épül fel: a gyártás során a külső fehérjét növényi alapú „tojássárgájával” töltik meg. A hagyományos piknikek kellékére a „növényi tojás” nem csupán kinézetében, de elkészíthetőségében is hasonlít.
A „V-Love The Boiled” márka alá tartozó több mint 100 termék mindegyike rendelkezik a vegetáriánus és vegán termékeket jelölő, nemzetközileg elismert és védett V-labellel.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >Nem gyártja többé a Barilla a növényi alapú Tolerant Foods tésztákat
Leállítja a Barilla Group minimálisan feldolgozott hüvelyesekből készült tésztáinak gyártását…
Tovább olvasom >75 ezer tojásból készült rántottával várt minden debrecenit a piacvezető Tranzit Csoport
600 liter olaj, 70 kg étkezési só és 2, 2…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >