Növényi alapú keménytojást vezet be a Migros
A svájci Migros növényi alapú keménytojást kínál a 2020-ban debütált „V-Love The Boiled” márkája alatt. A tojásalternatíva a Migros Industrie által „házon belül” folytatott többéves kutatás eredménye. A gyártást a Migros leányvállalata, a szintén svájci ELSA végzi.
A termék alapanyaga szójafehérje és a tojás két különböző masszából épül fel: a gyártás során a külső fehérjét növényi alapú „tojássárgájával” töltik meg. A hagyományos piknikek kellékére a „növényi tojás” nem csupán kinézetében, de elkészíthetőségében is hasonlít.
A „V-Love The Boiled” márka alá tartozó több mint 100 termék mindegyike rendelkezik a vegetáriánus és vegán termékeket jelölő, nemzetközileg elismert és védett V-labellel.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek…
Tovább olvasom >Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >Soha nem volt ennyire lendületes a növényi alapú élelmiszerek forgalma Németországban
Új rekordot döntött a növényi alapú hús- és tejhelyettesítők piaca…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >