Növényi alapú fehérhal-alternatívát dob piacra a Nestlé
Növényi alapú a fehérhal termékcsaládot vezet be a Nestlé , így kínálva újabb választási lehetőséget a fogyasztóknak.
A vegán minősítésű termékcsalád panírozott halfilé, nuggets és halrudacskák fehér halhoz hasonló ízű és állagú növényi alternatíváit foglalja magában.
Európában a Nestlé a Garden Gourmet márkanév alatt búzából és borsófehérjéből készült, alacsony telített zsírtartalmú és magas fehérjetartalmú tengeri ropogós filét és nuggetset hoz forgalomba.
Torsten Pohl, a Nestlé élelmiszer-kategóriáért felelős globális kutatás-fejlesztési vezetője elmondta:
– Ezek az új halalternatívák a növényi alapú fehérjék terén szerzett mélyreható szakértelmünk és a fogyasztók elvárásainak megfelelő, izgalmas innovációk bevezetése iránti határozott elkötelezettségünk eredményei.
– A fogyasztói tesztek során termékeinket nagyszerű, a fehér haléhoz közeli ízük és állaguk miatt dicsérték. Emellett magas tápértékkel is rendelkeznek, ami versenyképessé teszi őket a piacon.
Massimo Zucchero, a Nestlé növényi alapú élelmiszerek globális kategóriavezetője hozzátette:
– A fogyasztók továbbra is keresik kedvenc ételeik növényi alapú változatait. A halak ezen új alternatívái remek kiegészítői az étkezéseknek, és előételként vagy köztes étkezésként is fogyaszthatók. Ízletesek, táplálóak, és hozzájárulhatnak a túlhalászás visszaszorításához, így óceánjaink biológiai sokféleségének védelméhez is.
Az új termékcsalád a Garden Gourmet jelenlegi halkínálatát egészíti ki. A „Vuna” a tonhal Európában 2020 óta kapható növényi alternatívája.
Kapcsolódó cikkeink
Megszűnt a Nespresso kapszulák védelme a Benelux-országokban
A Brüsszeli Fellebbviteli Bíróság döntése értelmében többé nem él a…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi és éves összevetésben egyaránt nőttek a termelői árak júniusban
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi és éves szinten…
Tovább olvasom >Jelentős egyszerűsítés: akár 57%-kal csökkenhet az adatpontok száma a vállalati fenntarthatósági jelentésekben
Az EFRAG tervezete alapján nagyfokú egyszerűsítések jönnek az ESRS szabványokban,…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >