Növényi alapú fehérhal-alternatívát dob piacra a Nestlé
Növényi alapú a fehérhal termékcsaládot vezet be a Nestlé , így kínálva újabb választási lehetőséget a fogyasztóknak.
A vegán minősítésű termékcsalád panírozott halfilé, nuggets és halrudacskák fehér halhoz hasonló ízű és állagú növényi alternatíváit foglalja magában.
Európában a Nestlé a Garden Gourmet márkanév alatt búzából és borsófehérjéből készült, alacsony telített zsírtartalmú és magas fehérjetartalmú tengeri ropogós filét és nuggetset hoz forgalomba.
Torsten Pohl, a Nestlé élelmiszer-kategóriáért felelős globális kutatás-fejlesztési vezetője elmondta:
– Ezek az új halalternatívák a növényi alapú fehérjék terén szerzett mélyreható szakértelmünk és a fogyasztók elvárásainak megfelelő, izgalmas innovációk bevezetése iránti határozott elkötelezettségünk eredményei.
– A fogyasztói tesztek során termékeinket nagyszerű, a fehér haléhoz közeli ízük és állaguk miatt dicsérték. Emellett magas tápértékkel is rendelkeznek, ami versenyképessé teszi őket a piacon.
Massimo Zucchero, a Nestlé növényi alapú élelmiszerek globális kategóriavezetője hozzátette:
– A fogyasztók továbbra is keresik kedvenc ételeik növényi alapú változatait. A halak ezen új alternatívái remek kiegészítői az étkezéseknek, és előételként vagy köztes étkezésként is fogyaszthatók. Ízletesek, táplálóak, és hozzájárulhatnak a túlhalászás visszaszorításához, így óceánjaink biológiai sokféleségének védelméhez is.
Az új termékcsalád a Garden Gourmet jelenlegi halkínálatát egészíti ki. A „Vuna” a tonhal Európában 2020 óta kapható növényi alternatívája.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >