Növelni kívánja reklámbevételeit a közmédia
A közmédia televíziós, rádiós és online reklámfelületeinek értékesítésére közbeszerzési eljárást hirdetett meg, amelynek győztese a Média Services Company Magyarország Kft. A nyertessel kötött szerződés célja a közmédia kereskedelmi bevételeinek növelése.
A reklámokból befolyó összeget a tartalomszolgáltatás fejlesztésére fogják költeni – olvasható az MTVA csütörtöki közleményében.
Mint írták, a közbeszerzési eljárás nyertese értékesítési garanciákat vállalt, és a most megkötött szerződés érdekeltté teszi a piaci hirdetők felé végzett minél sikeresebb értékesítési tevékenységben.
A három évre szóló megállapodástól az MTVA azt várja, hogy – pénzügyileg hatékonyabb működés mellett – az elmúlt években indított új csatornák és új márkák révén folyamatosan növekvő reklámbevételekre tehessen szert.
A szerződés szerint a Media Services Company Magyarország Kft. a reklámfelületek értékesítésekor az MTVA ügynökeként jár el, bevétele attól függően keletkezik, mennyire sikeres értékesítési tevékenysége.
A reklámbevételek a közmédiához folynak be, és az elvégzett munkáért az MTVA ügynöki jutalékot fizet a partnernek – olvasható a közleményben.
A jutalék mértéke állami hirdetőknek értékesített felületek után 5,5 százalék, a piaci hirdetőknek értékesített felületek után 10,5 százalék.
A szerződés rögzíti, hogy a korábbiakhoz képest növekvő piaci hirdetési bevétel esetén ez utóbbi jutalék sávosan tovább emelkedhet, így téve érdekeltté a felületértékesítési ügynöki munkát végző szolgáltatót a minél sikeresebb tevékenységben.
Közölték, a Média Services Company Magyarország Kft. a közmédia sales-munkatársait tovább foglalkoztatja. A szakemberek eddig megszerzett tapasztalatait hasznosítani kívánják a reklámbevételek növelésében. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hatvanmilliárd forint felett a televíziós reklámbevételek
Túllépte a 60 milliárd forintos határt tavaly a hazai televíziós…
Tovább olvasom >Mind a hatvan hungarikumot bemutatja a közmédia vasárnap
Mind a hatvan hungarikumot bemutatja a közmédia vasárnap, az Itthon…
Tovább olvasom >![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/hu/wp-content/uploads/2016/08/no_product.jpg)
Lassult a digitális reklámpiac növekedése
Lassult az első negyedévben a digitális hirdetési piac növekedése –…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >