Növelni kívánja reklámbevételeit a közmédia
A közmédia televíziós, rádiós és online reklámfelületeinek értékesítésére közbeszerzési eljárást hirdetett meg, amelynek győztese a Média Services Company Magyarország Kft. A nyertessel kötött szerződés célja a közmédia kereskedelmi bevételeinek növelése.
A reklámokból befolyó összeget a tartalomszolgáltatás fejlesztésére fogják költeni – olvasható az MTVA csütörtöki közleményében.
Mint írták, a közbeszerzési eljárás nyertese értékesítési garanciákat vállalt, és a most megkötött szerződés érdekeltté teszi a piaci hirdetők felé végzett minél sikeresebb értékesítési tevékenységben.
A három évre szóló megállapodástól az MTVA azt várja, hogy – pénzügyileg hatékonyabb működés mellett – az elmúlt években indított új csatornák és új márkák révén folyamatosan növekvő reklámbevételekre tehessen szert.
A szerződés szerint a Media Services Company Magyarország Kft. a reklámfelületek értékesítésekor az MTVA ügynökeként jár el, bevétele attól függően keletkezik, mennyire sikeres értékesítési tevékenysége.
A reklámbevételek a közmédiához folynak be, és az elvégzett munkáért az MTVA ügynöki jutalékot fizet a partnernek – olvasható a közleményben.
A jutalék mértéke állami hirdetőknek értékesített felületek után 5,5 százalék, a piaci hirdetőknek értékesített felületek után 10,5 százalék.
A szerződés rögzíti, hogy a korábbiakhoz képest növekvő piaci hirdetési bevétel esetén ez utóbbi jutalék sávosan tovább emelkedhet, így téve érdekeltté a felületértékesítési ügynöki munkát végző szolgáltatót a minél sikeresebb tevékenységben.
Közölték, a Média Services Company Magyarország Kft. a közmédia sales-munkatársait tovább foglalkoztatja. A szakemberek eddig megszerzett tapasztalatait hasznosítani kívánják a reklámbevételek növelésében. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hatvanmilliárd forint felett a televíziós reklámbevételek
Túllépte a 60 milliárd forintos határt tavaly a hazai televíziós…
Tovább olvasom >Mind a hatvan hungarikumot bemutatja a közmédia vasárnap
Mind a hatvan hungarikumot bemutatja a közmédia vasárnap, az Itthon…
Tovább olvasom >
Lassult a digitális reklámpiac növekedése
Lassult az első negyedévben a digitális hirdetési piac növekedése –…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >