Növelné kiskereskedelmi jelenlétét a Redefine Meat Európában
Az izraeli növényi alapú húshelyettesítőket kínáló vállalat elsősorban a vendéglátóiparnak szállít.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Redefine Meat izraeli növényi alapú húsokat gyártó vállalat tervei szerint több piacán is belépne a kiskereskedelembe. A cég szója- és búzaalapú termékeit Izraelen kívül jelenleg csak a vendéglátóipari szereplőknek értékesíti. A vállalat hazai piacán éttermi és kiskereskedelmi ügyfeleknek szállít. Ahhoz azonban, hogy a vállalat termékei bármely országban kiskereskedelmi forgalomba kerüljenek, fontos, hogy a fogyasztók „kritikus tömege” már ismerje a márkát a vendéglátóiparból.
A Redefine Meat „nagyon fokozatos megközelítéssel” indult el az izraeli kiskereskedelmi szektorban. Először hentesüzletekben, majd városi kiskereskedőknél értékesített, és termékeit csak az idei év elején listázta be az egyik országos üzletlánc. A vállalat arra számít, hogy ugyanez hamarosan az Egyesült Királyságban, Németországban és Hollandiában is meg fog történni.
A múlt hónapban a Redefine Meat nyolc vendéglátóipari szolgáltatóval kötött megállapodást az Egyesült Királyságban, ahol termékei iránt hatalmas keresletet lát a vállalat, és ahol 2021-ben lépett piacra. //
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >A MAVEG meghívására újra hazánkba jön Melanie Joy
Újfent Magyarországra látogat az egyik legismertebb vegán aktivista, a Harvard…
Tovább olvasom >Újévi fogadalmak: két hónapnyi lendület
A foodora tapasztalatai azt mutatják, hogy az év eleji ételrendelésekre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >