Növeli befektetését a Molson Coors a Zoa Energy márkában
Elmélyíti együttműködését a Molson Coors Beverage Company a Zoa energiaital-márkával, amellyel először 2021-ben írt alá kizárólagos forgalmazásról szóló szerződést. A kiterjesztett megállapodás pénzügyi feltételeit nem hozták nyilvánosságra, de a megnövelt pénzeszközök segítségével a Zoa 2024-ben több mint kétszeresére emelheti a marketingre fordított összegeket, és bővítheti a termék nemzetközi piacokon történő forgalmazását.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Az italóriás szerint a zéró cukortartalmú energiaital-márka 138%-os éves növekedést elérve 2022-ben több mint 100 millió dolláros forgalmat jelentett.
A bevezetés előmozdítja az italóriás stratégiáját, amely a vállalat irányításának Gavin Hattersley általi 2019-es átvételével lépett életbe, és amelynek célja a portfólió átalakítása, valamint a sörös gyökereken túli terjeszkedés felvásárlások és új termékek más italkategóriákban való bevezetése révén.
Kapcsolódó cikkeink
E-kereskedelmi együttműködésre lép az Albertsons a Grubhubbal
A június 25-én bejelentett megállapodás értelmében az éttermi házhozszállítási szolgáltatást…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >Költséghatékony nyúlhústermelést tesz lehetővé egy magyar fejlesztés
Költséghatékony nyúlhústermelést tesz lehetővé az Állatorvostudományi Egyetem és a Tetrabbit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >