Növeli a hatékonyságot a nagyobb élmény
Egy vállalati szervezet hatékonyságát az is növeli, ha az ott dolgozók élménydúsabban tudnak kommunikálni egymással – mutatott rá a Laurel Retail Konferencián tartott előadásában Szabó Péter, a T-Systems Magyarország Zrt. munkatársa. A legújabb it-trendekről szólva a szakember többek között a BYOD-ra és a felhő-számítástechnikára hívta fel a kereskedelmi ágazat figyelmét.
Amikor költségmegtakarításról van szó a leépítés, mindenféle kiigazítás jut eszünkbe, ha pedig élményről van szó, az üzleti életben az ügyfelek élményeire gondolunk – kezdte előadását Szabó Péter arra utalva, hogy első hallásra ellentétesnek tűnhet a két fogalom, pedig megvalósítható egyszerre. Ma már alapvető elvárás, hogy a szolgáltatásokhoz bárhol hozzáférhessenek az ügyfelek, illetve csak azért fizessenek, amit igénybe is vettek.
Érdemes a belső ügyfelek élményére is gondolni, vagyis a munkatársakéra, hiszen az is tudja növelni a hatékonyságot, ha ők jobban érzik magukat – mutatott rá Szabó Péter. A kommunikációval kapcsolatban elmondta, ha hatékonyságnövelésről van szó, egy vállalati szervezet működésében nagy szerepe van annak, milyen eredményesen tudnak kommunikálni egymással az emberek. Olyan a gazdasági környezet, hogy csökkenteni kell a költséget, embereket küldenek el, így kisebb csapatoknak kell még több munkát elvégezniük, ezért is fontos a hatékony kommunikáció. Persze a technikai eszközök mellett a hatékonyság növelése függ attól is, hogy a vállalati kultúra mennyire támogatja az ilyen jellegű kommunikációra épülő munkavégzést.
Napjaink meghatározó technológiai trendjei között említette Szabó Péter a BYOD (bring on your own device) tendenciát, ami arról szól, hogy a vállalati informatikai hálózatba beengedjük a felhasználó saját eszközét. Ez egyébként nem a vállalatok részéről indult, hanem a felhasználók oldaláról. Egy másik meghatározó folyamat a hosztolt kommunikációs megoldások, hiszen ez a terület is egyre inkább a felhőbe költözik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >