Növekvő eladás a radler szegmensben

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 05. 31. 10:06

A Soproni márka két új – narancsos és citromos – ízesítésű radlere már most túlszárnyalta a piaci elvárásokat. A fogyasztók kiemelkedő érdeklődésének köszönhetően a Soproni számára a legnagyobb kihívást az új termék gyártása jelenti.

Piacra kerülésük után két hónappal a Soproni Citrom és Narancs máris nyertes a radler szegmensben. A piaci volumen és a növekvő eladások 37%-os piaci részesedést hoztak a két terméknek a radler kategóriában.

A természetes citrom és narancs ízekkel frissítő sörök elérték a tradicionális sörfogyasztókat és az alkalmi sörivókat is, akik nem mindig elégedettek a sör jellegzetes keserű ízével.


„Elmondhatjuk, hogy célunk, miszerint a mainstream fogyasztókat megismertessük új ízekkel, sikeresnek bizonyult. Az eladási adatok már most ígéretesek, tekintve, hogy eladásainkat megháromszoroztuk a szegmensben, mióta a két új termék a piacon van. A fogyasztói visszajelzések is nagyon pozitívak, reményeik szerint év végéig megduplázzuk az eladást ebben a kategóriában.” – jegyezte meg Tóth Gergely a Soproni group márkamenedzsere.

Kapcsolódó cikkeink