Növekvő eladás a radler szegmensben
A Soproni márka két új – narancsos és citromos – ízesítésű radlere már most túlszárnyalta a piaci elvárásokat. A fogyasztók kiemelkedő érdeklődésének köszönhetően a Soproni számára a legnagyobb kihívást az új termék gyártása jelenti.
Piacra kerülésük után két hónappal a Soproni Citrom és Narancs máris nyertes a radler szegmensben. A piaci volumen és a növekvő eladások 37%-os piaci részesedést hoztak a két terméknek a radler kategóriában.
A természetes citrom és narancs ízekkel frissítő sörök elérték a tradicionális sörfogyasztókat és az alkalmi sörivókat is, akik nem mindig elégedettek a sör jellegzetes keserű ízével.
„Elmondhatjuk, hogy célunk, miszerint a mainstream fogyasztókat megismertessük új ízekkel, sikeresnek bizonyult. Az eladási adatok már most ígéretesek, tekintve, hogy eladásainkat megháromszoroztuk a szegmensben, mióta a két új termék a piacon van. A fogyasztói visszajelzések is nagyon pozitívak, reményeik szerint év végéig megduplázzuk az eladást ebben a kategóriában.” – jegyezte meg Tóth Gergely a Soproni group márkamenedzsere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >