Növekszik a biotermékek forgalma a németországi Pennynél
A diszkont Penny 2023-ban közel 20%-kal növelte biotermék-értékesítését. A kereskedő azt tervezi, hogy 2025-ig tovább bővíti bio kínálatát és saját márkájának, a Naturgutnak a tizedik évfordulója alkalmából akciót indít.

Fotó: Adobe Stock
Az előző évhez képest csaknem 20%-os bioeladás-növekedéssel a Penny saját adatai szerint lényegesen gyorsabban növekszik, mint az ágazat egésze (5%). Az eladásokat főként a Penny saját márkái húzták. Az bio eladások mintegy 70%-a az élelmiszer-kiskereskedelemben keletkezik.
A Naturgut bio saját márka idén ünnepli tizedik évfordulóját. A Penny tovább kívánja bővíteni kínálatát, minek eredményeképpen a bio árucikkek száma 2025 végére a jelenlegi 500-ról mintegy 600-ra emelkedik.
Ez 20%-os növekedésnek felel meg. Az élelmiszerek többsége hazai termelésből származik. A Penny a Naturlanddal folytatott együttműködéssel további elkötelezettséget vállal Németország iránt. A 2023 februárjától az ennek megfelelően címkézett termékek száma már meghaladta az ötvenet.
– Az a tény, hogy a vásárlók még jelentős infláció idején is a biotermékekhez nyúlnak, határozottan mutatja, hogy a biotermékeknek a megnövekedett árérzékenység ellenére is szilárd helyük van a bevásárlókocsiban. A vásárlók értelmezése szerint a hazai bio három trend szintézisét jelenti: regionális, szezonális és – amennyire lehet – csomagolás nélküli – mondta Philipp Stiehler, a Rewe Group Buying ügyvezetője.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával segíti a bőrproblémák felismerését a dm és a Dermanostic
Új digitális szolgáltatással bővült a dm drogérialánc kínálata Németországban: a…
Tovább olvasom >Németországban csökkentek az ipari termelői árak júliusban
Németországban az elemzők által vártnál erőteljesebben csökkentek az ipari termelői…
Tovább olvasom >Rewe – a németországi kényelmi szegmens vezető innovátora
Vezető innovátori szerepének további stabilizálására törekszik a Rewe Csoport a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás és ellentétes trendek a világban
Az idei év harmadik negyedévében az Egyesült Államokban visszaesés figyelhető…
Tovább olvasom >Maradt a 2 százalékos infláció az euróövezetben júliusban
Június után júliusban is 2 százalék volt az éves infláció…
Tovább olvasom >A magyar kkv-k közel kétharmada tervez fizetésemelést a következő 12 hónapban
A kis- és középvállalkozások (kkv) 65 százaléka a következő 12…
Tovább olvasom >