Növekszik a Billa online üzlete Ausztriában
Csak az elmúlt három évben 50%-kal bővült a Billa online termékkínálata – különösen a növényi alapú, bio és gluténmentes szegmensekben.
Az Ausztriában 1999-ben indult üzletben a vásárlók 2020-ban már több mint 8000 termék közül választhattak. A kínálat az elmúlt három évben további 50%-al bővült, és ma már 12 000 termékből áll.
Az online üzlet különösen széles növényi alapú választékával igyekszik a vásárlóknál jó pontokat szerezni. A fenntartható, nem állati eredetű termékválaszték az elmúlt három évben megduplázódott, és jelenleg mintegy 2300 cikkelemet tartalmaz. A biotermékek aránya a teljes kínálatban szintén magas (15%)-, és folyamatosan bővül csakúgy, ahogy a gluténmentes termékkínálat is, melybe egy év alatt több mint 200 termék került be.
A kínálatból leggyakrabban a bécsi és alsó-ausztriai vásárlók választanak. A legnépszerűbb termékek között a zöldségek-gyümölcsök, a tej- és a kolbásztermékek, valamint a húsok szerepelnek.
A megrendelések a tartományokban található regionális telephelyekről érkeznek a vásárlókhoz. Csak a raktárakban több mint 200 alkalmazott dolgozik azok összeállításán.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >