Növekszik a Billa online üzlete Ausztriában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 11. 23. 09:03

Csak az elmúlt három évben 50%-kal bővült a Billa online termékkínálata – különösen a növényi alapú, bio és gluténmentes szegmensekben.

Az Ausztriában 1999-ben indult üzletben a vásárlók 2020-ban már több mint 8000 termék közül választhattak. A kínálat az elmúlt három évben további 50%-al bővült, és ma már 12 000 termékből áll.

Az online üzlet különösen széles növényi alapú választékával igyekszik a vásárlóknál jó pontokat szerezni. A fenntartható, nem állati eredetű termékválaszték az elmúlt három évben megduplázódott, és jelenleg mintegy 2300 cikkelemet tartalmaz. A biotermékek aránya a teljes kínálatban szintén magas (15%)-, és folyamatosan bővül csakúgy, ahogy a gluténmentes termékkínálat is, melybe egy év alatt több mint 200 termék került be.

A kínálatból leggyakrabban a bécsi és alsó-ausztriai vásárlók választanak. A legnépszerűbb termékek között a zöldségek-gyümölcsök, a tej- és a kolbásztermékek, valamint a húsok szerepelnek.

A megrendelések a tartományokban található regionális telephelyekről érkeznek a vásárlókhoz. Csak a raktárakban több mint 200 alkalmazott dolgozik azok összeállításán.

Cash

Kapcsolódó cikkeink