Növekszik a Billa online üzlete Ausztriában
Csak az elmúlt három évben 50%-kal bővült a Billa online termékkínálata – különösen a növényi alapú, bio és gluténmentes szegmensekben.
Az Ausztriában 1999-ben indult üzletben a vásárlók 2020-ban már több mint 8000 termék közül választhattak. A kínálat az elmúlt három évben további 50%-al bővült, és ma már 12 000 termékből áll.
Az online üzlet különösen széles növényi alapú választékával igyekszik a vásárlóknál jó pontokat szerezni. A fenntartható, nem állati eredetű termékválaszték az elmúlt három évben megduplázódott, és jelenleg mintegy 2300 cikkelemet tartalmaz. A biotermékek aránya a teljes kínálatban szintén magas (15%)-, és folyamatosan bővül csakúgy, ahogy a gluténmentes termékkínálat is, melybe egy év alatt több mint 200 termék került be.
A kínálatból leggyakrabban a bécsi és alsó-ausztriai vásárlók választanak. A legnépszerűbb termékek között a zöldségek-gyümölcsök, a tej- és a kolbásztermékek, valamint a húsok szerepelnek.
A megrendelések a tartományokban található regionális telephelyekről érkeznek a vásárlókhoz. Csak a raktárakban több mint 200 alkalmazott dolgozik azok összeállításán.
Kapcsolódó cikkeink
Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >HiPP 100%-ban növényi alapú termékcsalád
A HiPP bevezeti a tisztán növényi alapanyagok felhasználásával készült bébiétel-termékcsaládját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fagylalt-komp és balatoni ízek csatája – jön a Balaton Fagyija választás
Május 9-én nemcsak a Tihany és Szántód közötti kompjárat indul…
Tovább olvasom >Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >