Nőtt a kereslet az egészséges, vegán snackekre
Noha a fogyasztói igény a különféle snackek felé folyamatosan növekszik, nem érik be a megszokott finomságokkal: egyre szélesebb réteg fordul az egészséges alternatívák felé.

Nem mindegy, mi van a zacskóban… és a címkéjén
Legyen egészséges, legyen rajta címke
„Az amerikai és európai piac nem csak a saját jólléte miatt akar egyre egészségesebb termékeket fogyasztani, de a bolygó fejlődése is egyre inkább szempont”
– olvashatjuk az Innova Market Insights nemzetközi jelentésében.
A vásárlóknak igénye van arra, hogy a címkéken világosan fel legyenek tüntetve a hozzávalók, amelyek közül minél többet fogyaszthatnak bűntudat nélkül.
Miről is van szó? Az olyan jelzésekről, hogy „cukormentes”, „kevés hozzáadott cukorral”, „alacsony sótartalom”, „fehérjében gazdag”, „csökkentett zsírtartalom”, és különösen a kekszek, sós ropogtatnivalók és müzliszeletek terén mutatkozik igény az egészséges alternatívára.
Még jobb, ha a bolygót is védi a snack
A frissen publikált anyagból azt is megtudjuk, hogy míg korábban az új snackek 6,7 százaléka volt vegán, idén már 11 százalékra emelkedett az arány.
További érdekesség, hogy egyre többen mondanak le a hagyományos étkezésről, és fogyasztanak csak snackeket egész nap: a vásárlók 57 százaléka heti legalább egyszer így dönt.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >