Nőtt a CBA forgalma tavaly
Növelte forgalmát tavaly a CBA: a kiskereskedelmi hálózat összforgalma 555 milliárd forint volt, 7,5 milliárd forinttal több mint 2009-ben.
2010-es év főbb történései:
A 2009 májusától elindított CBA Príma egységek képesek voltak fejlődni, és a lánc elit kategóriájú üzleteinek száma 2010-ben is gyarapodni tudott, jelenleg 64 működik ezekből. A másik új boltkategóriánk, a Cent diszkontok is folyamatosan gyarapodó számban állnak a vásárlók rendelkezésére, jelenleg 7 üzemel ebből. A továbbiakban is kiemelten erre a két üzlettípusra koncentrálunk és mindkettő számát tovább bővítjük.
Legújabb törekvésünk pedig, hogy szeretnénk a magyar termékek nagyköveteként, külföldi országokban is megjelentetni a legkiválóbb hazai élelmiszereket. A sikeres párizsi nemzetközi mezőgazdasági kiállítás után hamarosan megnyitjuk Berlinben, Brüsszelben, Londonban és Párizsban a Hungaricum Delikát üzleteinket.
A CBA magas színvonalú munkáját a B.I.D. nemzetközi szervezet ismét elismerte.
A „Század Minőségi Díj Gyémánt” fokozata elismerésben részesült a CBA.
Genfben, 2011. március 6-án. Dr. Malasics András , a CBA Kereskedelmi Kft. általános vezérigazgatója vehette át a B.I.D. (Business Initative Directions) nemzetközi szervezet által a magyar üzletláncnak megítélt díjat Jose E. Prieto elnöktől.
A B.I.D. versenyében a világ közel száz országának különböző tevékenységű vállalkozásai mérettettek meg, melyek közül az élelmiszer-kereskedelmi szervezetként egyedül a CBA-t találták alkalmasnak a jelentős elismerésre.
A magyar üzletlánc 2007-ben a szervezet kitüntetésének arany-, majd 2008-ban a platina fokozatát kapta meg, 2010-ben pedig elsőként nyerte el a gyémánt fokozatot, melyet 2011-ben ismét megítéltek a magyar üzletláncnak. Az elnyert gyémánt fokozatú díj a minőségbiztosítás, szigorú környezetvédelmi előírásoknak való megfelelés és az élelmiszer-biztonság terén elért eredmények elismerésének szól.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >