NotMayo néven vezet be növényi alapú majonézt a Kraft Heinz és a NotCo Amerikában
A NotMayo növényi alapú majonéz, a Kraft Heinz és a NotCo közös vállalkozásának második terméke, amely márciusban jelenik meg az Egyesült Államokban a boltokban. A termék regionális bevezetésekkel kezdődik a középnyugati, északkeleti és délkeleti régióban, a cél pedig az országos és kanadai terjeszkedés még az idén – közölte a The Kraft Heinz Not Company LLC e-mailjében.
A termék sima és krémes, a hagyományos tojásalapú majonézéhez hasonló textúráját a cég többek között csicseriborsóliszt felhasználásával biztosítja. //
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >