NotMayo néven vezet be növényi alapú majonézt a Kraft Heinz és a NotCo Amerikában
A NotMayo növényi alapú majonéz, a Kraft Heinz és a NotCo közös vállalkozásának második terméke, amely márciusban jelenik meg az Egyesült Államokban a boltokban. A termék regionális bevezetésekkel kezdődik a középnyugati, északkeleti és délkeleti régióban, a cél pedig az országos és kanadai terjeszkedés még az idén – közölte a The Kraft Heinz Not Company LLC e-mailjében.
A termék sima és krémes, a hagyományos tojásalapú majonézéhez hasonló textúráját a cég többek között csicseriborsóliszt felhasználásával biztosítja. //
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Vegpreneur Awards: innovatív növényi alapú termékek megmérettetése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával újít a Magnum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kisebb a növényi alapú kutyaeledelek „mancsnyoma”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvannak az Év Kereskedője 2025 nyertesek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Soha nem látott magasságban a tejárak Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a vendégek száma 5,2, a vendégéjszakáké 3,1 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >