NotMayo néven vezet be növényi alapú majonézt a Kraft Heinz és a NotCo Amerikában
A NotMayo növényi alapú majonéz, a Kraft Heinz és a NotCo közös vállalkozásának második terméke, amely márciusban jelenik meg az Egyesült Államokban a boltokban. A termék regionális bevezetésekkel kezdődik a középnyugati, északkeleti és délkeleti régióban, a cél pedig az országos és kanadai terjeszkedés még az idén – közölte a The Kraft Heinz Not Company LLC e-mailjében.
A termék sima és krémes, a hagyományos tojásalapú majonézéhez hasonló textúráját a cég többek között csicseriborsóliszt felhasználásával biztosítja. //
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >