NotMayo néven vezet be növényi alapú majonézt a Kraft Heinz és a NotCo Amerikában
A NotMayo növényi alapú majonéz, a Kraft Heinz és a NotCo közös vállalkozásának második terméke, amely márciusban jelenik meg az Egyesült Államokban a boltokban. A termék regionális bevezetésekkel kezdődik a középnyugati, északkeleti és délkeleti régióban, a cél pedig az országos és kanadai terjeszkedés még az idén – közölte a The Kraft Heinz Not Company LLC e-mailjében.
A termék sima és krémes, a hagyományos tojásalapú majonézéhez hasonló textúráját a cég többek között csicseriborsóliszt felhasználásával biztosítja. //
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Eleplant, 75% növényi alapú kenhető zsír 200 g
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Vegán rántotta 30 000 láb magasságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mutassa be innovációját a SIRHA Budapest 2026 kiállításon!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >XXI. Európai Kereskedelem Napja – Új koncepcióra és a partnerség erősítésére van szükség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ritmusváltás előtt a magyar intermodális forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

