Nőies élelmiszerek
A müzlikről vékony fiatal hölgyek mosolyognak ránk, joghurtok női test alakú üvegekbe bújnak, de még a csokoládék is a női test finom vonalát tükrözik.
Bár egy nőnek és egy férfinak nem igazán van szüksége
különböző táplálékra, a nyugati civilizációkban egyre több kifejezetten női
termék kerül a piacra. Az amerikai piacon például 298 ilyen italt, 64
kenyérmárkát és 57 különböző müzlit és corn flakes található.
Ez kiderül a csomagolásra írt tájékoztatókról (például úgy,
hogy a termék diétás voltát hirdetik), vagy egész egyszerűen a csomagolás
dizájnjából. Egyes termékek, például a Coca-Cola Tab elnevezésű itala,
tulajdonképpen semmiben nem különbözik bármely más cukros üdítőtől, csak abban,
hogy éppen rózsaszínbe van csomagolva.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >