Nőies élelmiszerek
A müzlikről vékony fiatal hölgyek mosolyognak ránk, joghurtok női test alakú üvegekbe bújnak, de még a csokoládék is a női test finom vonalát tükrözik.
Bár egy nőnek és egy férfinak nem igazán van szüksége
különböző táplálékra, a nyugati civilizációkban egyre több kifejezetten női
termék kerül a piacra. Az amerikai piacon például 298 ilyen italt, 64
kenyérmárkát és 57 különböző müzlit és corn flakes található.
Ez kiderül a csomagolásra írt tájékoztatókról (például úgy,
hogy a termék diétás voltát hirdetik), vagy egész egyszerűen a csomagolás
dizájnjából. Egyes termékek, például a Coca-Cola Tab elnevezésű itala,
tulajdonképpen semmiben nem különbözik bármely más cukros üdítőtől, csak abban,
hogy éppen rózsaszínbe van csomagolva.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >