Nőies élelmiszerek
A müzlikről vékony fiatal hölgyek mosolyognak ránk, joghurtok női test alakú üvegekbe bújnak, de még a csokoládék is a női test finom vonalát tükrözik.
Bár egy nőnek és egy férfinak nem igazán van szüksége
különböző táplálékra, a nyugati civilizációkban egyre több kifejezetten női
termék kerül a piacra. Az amerikai piacon például 298 ilyen italt, 64
kenyérmárkát és 57 különböző müzlit és corn flakes található.
Ez kiderül a csomagolásra írt tájékoztatókról (például úgy,
hogy a termék diétás voltát hirdetik), vagy egész egyszerűen a csomagolás
dizájnjából. Egyes termékek, például a Coca-Cola Tab elnevezésű itala,
tulajdonképpen semmiben nem különbözik bármely más cukros üdítőtől, csak abban,
hogy éppen rózsaszínbe van csomagolva.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >