Nőies élelmiszerek
A müzlikről vékony fiatal hölgyek mosolyognak ránk, joghurtok női test alakú üvegekbe bújnak, de még a csokoládék is a női test finom vonalát tükrözik.
Bár egy nőnek és egy férfinak nem igazán van szüksége
különböző táplálékra, a nyugati civilizációkban egyre több kifejezetten női
termék kerül a piacra. Az amerikai piacon például 298 ilyen italt, 64
kenyérmárkát és 57 különböző müzlit és corn flakes található.
Ez kiderül a csomagolásra írt tájékoztatókról (például úgy,
hogy a termék diétás voltát hirdetik), vagy egész egyszerűen a csomagolás
dizájnjából. Egyes termékek, például a Coca-Cola Tab elnevezésű itala,
tulajdonképpen semmiben nem különbözik bármely más cukros üdítőtől, csak abban,
hogy éppen rózsaszínbe van csomagolva.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >