NIVEA-kékbe öltözött augusztusban a Balaton Tihanynál
2010. augusztus 18-án rendezték az I. NIVEA Optimist Találkozót a Tihanyi Hajós Egylet strandján, ahol a hazai tavak vitorlásiskoláinak növendékei összesen 50 NIVEA logóval ellátott kisvitorlással szálltak vízre.
A NIVEA idén nyáron induló és hosszú távra tervezett együttműködésének keretében a márka nevével fémjelzett találkozón minden Optimist típusú hajó vitorláján szerepelt a jól ismert NIVEA logó, így alkotva egységet a különböző vitorlásiskolák összejövetelén.
A legfiatalabb korosztály által használt hajók reklámhordozóként jelentős előnnyel rendelkeznek a nagyobb vitorlafelülettel rendelkező osztályokkal szemben, hiszen ezek a part közelében maradnak, és ezáltal biztosítják a minél szélesebb célközönség számára a jó láthatóságot.
„Célunk ezzel az eddig példa nélküli megoldással az, hogy évekig tartó és jellegéből adódóan feltűnő brand imidzs kommunikációt biztosítsunk a NIVEA számára. A nyár elején elindított együttműködések ’megkoronázása’ volt ez az augusztusi találkozó, ahol félszáz NIVEA logóval ellátott kisvitorlás adott egymásnak randevút” – mondta Bartha Ferenc, a Beiersdorf Kft. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >