Nincs többé műanyag címke az Actimel flakonokon Németországban
A Danone Németországban azonnali hatállyal eltávolítja az Actimel joghurtos flakonokról az azokat körülvevő műanyag címkeszalagot.
A vállalat célja, hogy a lépéssel évente mintegy 300 tonna műanyagot takarítson meg Németországban.
Emellett a vállalat szerint a csomagolás újrahasznosíthatósága 99%-ra nő, mely újrahasznosíthatóságot a Cyclos-HTP tanúsító szervezet igazolja. A műanyag címke nélküli Actimel palackokat azonnali hatállyal, fokozatosan kerülnek bevezetésre az élelmiszer-kiskereskedőknél. Az átállás az összes Actimel terméket érinti Németországban, a gyermekeknek szóló kínálat kivételével.
A D- és B6-vitamint tartalmazó Actimel joghurtital már több mint 30 éve kapható Németországban. Egy palack 20 milliárd L. Casei joghurtkultúrát tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Márciusban nőtt a német kiskereskedelmi forgalom
Várakozáson felül nőtt márciusban a német kiskereskedelmi forgalom az előző…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >