Nincs többé műanyag címke az Actimel flakonokon Németországban
A Danone Németországban azonnali hatállyal eltávolítja az Actimel joghurtos flakonokról az azokat körülvevő műanyag címkeszalagot.
A vállalat célja, hogy a lépéssel évente mintegy 300 tonna műanyagot takarítson meg Németországban.
Emellett a vállalat szerint a csomagolás újrahasznosíthatósága 99%-ra nő, mely újrahasznosíthatóságot a Cyclos-HTP tanúsító szervezet igazolja. A műanyag címke nélküli Actimel palackokat azonnali hatállyal, fokozatosan kerülnek bevezetésre az élelmiszer-kiskereskedőknél. Az átállás az összes Actimel terméket érinti Németországban, a gyermekeknek szóló kínálat kivételével.
A D- és B6-vitamint tartalmazó Actimel joghurtital már több mint 30 éve kapható Németországban. Egy palack 20 milliárd L. Casei joghurtkultúrát tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Októberben öt hónapja először nőtt a kiskereskedelmi forgalom Németországban
Októberben a várakozásokat meghaladó mértékben és öt hónapja az első…
Tovább olvasom >Elmúlt a németek hús iránti rajongása
Egy a Szövetségi Élelmiszerügyi és Mezőgazdasági Minisztérium megbízásából készült és…
Tovább olvasom >Két százalékkal kevesebb a csomagküldemény Németországban az ünnepek alatt
November és december folyamán a német futár-, expressz- és csomagküldő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a téli szezonális ellenőrzés a kiskereskedelemben
Nobilis Márton, az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára országos…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: piactorzító hatása van a kötelező akciózás meghosszabbításának
A Magyar Kormány bejelentése szerint 2024. június végéig meghosszabbítja a…
Tovább olvasom >A Tesco egész évben támogatja a fogyatékossággal élők befogadását
A másképpen épek munkahelyi befogadásának jelentőségére is ráirányítja a figyelmet…
Tovább olvasom >