Nincs többé műanyag címke az Actimel flakonokon Németországban
A Danone Németországban azonnali hatállyal eltávolítja az Actimel joghurtos flakonokról az azokat körülvevő műanyag címkeszalagot.
A vállalat célja, hogy a lépéssel évente mintegy 300 tonna műanyagot takarítson meg Németországban.
Emellett a vállalat szerint a csomagolás újrahasznosíthatósága 99%-ra nő, mely újrahasznosíthatóságot a Cyclos-HTP tanúsító szervezet igazolja. A műanyag címke nélküli Actimel palackokat azonnali hatállyal, fokozatosan kerülnek bevezetésre az élelmiszer-kiskereskedőknél. Az átállás az összes Actimel terméket érinti Németországban, a gyermekeknek szóló kínálat kivételével.
A D- és B6-vitamint tartalmazó Actimel joghurtital már több mint 30 éve kapható Németországban. Egy palack 20 milliárd L. Casei joghurtkultúrát tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
NGM: a német gazdasági recesszió visszahúzza a magyar ipar teljesítményét
A német gazdasági recesszió visszahúzza a magyar ipar teljesítményét –…
Tovább olvasom >Rekordalacsony szinten a fenntarthatósági index Németországban
Az NIQ fenntarthatósági indexe 2025 januárjában rekordmélységbe, 91,3 pontra csökkent…
Tovább olvasom >Itt az első cukor- és alkoholmentes cider
Az elsőként Németországban debütáló Somersby Zero a Carlsberg szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Mérséklődött az élelmiszer-alapanyagok világpiaci mutatója januárban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője a fiatalok kezében van
Az élelmiszerbiztonság és -minőség nem csupán az agrárium, hanem a…
Tovább olvasom >Zöldségkonzervekkel és édességgel is segített a Bonduelle
Huszadik évéhez ért 2025-ben a Bonduelle Central Europe Kft. és…
Tovább olvasom >