Nincs többé műanyag címke az Actimel flakonokon Németországban
A Danone Németországban azonnali hatállyal eltávolítja az Actimel joghurtos flakonokról az azokat körülvevő műanyag címkeszalagot.
A vállalat célja, hogy a lépéssel évente mintegy 300 tonna műanyagot takarítson meg Németországban.
Emellett a vállalat szerint a csomagolás újrahasznosíthatósága 99%-ra nő, mely újrahasznosíthatóságot a Cyclos-HTP tanúsító szervezet igazolja. A műanyag címke nélküli Actimel palackokat azonnali hatállyal, fokozatosan kerülnek bevezetésre az élelmiszer-kiskereskedőknél. Az átállás az összes Actimel terméket érinti Németországban, a gyermekeknek szóló kínálat kivételével.
A D- és B6-vitamint tartalmazó Actimel joghurtital már több mint 30 éve kapható Németországban. Egy palack 20 milliárd L. Casei joghurtkultúrát tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Lanyhul a horvát ingatlanláz: új célpontokat keresnek a befektetők
Évek óta töretlenül népszerű volt a horvát tengerpart a cseh…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >