Nincs többé műanyag címke az Actimel flakonokon Németországban
A Danone Németországban azonnali hatállyal eltávolítja az Actimel joghurtos flakonokról az azokat körülvevő műanyag címkeszalagot.
A vállalat célja, hogy a lépéssel évente mintegy 300 tonna műanyagot takarítson meg Németországban.
Emellett a vállalat szerint a csomagolás újrahasznosíthatósága 99%-ra nő, mely újrahasznosíthatóságot a Cyclos-HTP tanúsító szervezet igazolja. A műanyag címke nélküli Actimel palackokat azonnali hatállyal, fokozatosan kerülnek bevezetésre az élelmiszer-kiskereskedőknél. Az átállás az összes Actimel terméket érinti Németországban, a gyermekeknek szóló kínálat kivételével.
A D- és B6-vitamint tartalmazó Actimel joghurtital már több mint 30 éve kapható Németországban. Egy palack 20 milliárd L. Casei joghurtkultúrát tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
ZEW: javult a gazdasági hangulat Németországban szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németország legmodernebb önkiszolgáló boltja a Rewe Ready
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >