Nincs többé lejárati idő az M&S zöldség- és gyümölcstermékein
Az élelmiszer-pazarlás érdekében a Marks & Spencer többé nem tüntet fel lejárati dátumot több mint 300 zöldségen és gyümölcsön, ami frissáru-kínálatának 85%-át teszi ki.
A lejárati időpontot egy új kód helyettesíti majd, melynek segítségével a lánc biztosíthatja a termények frissességét és minőségét.
A lánc vállalta, hogy az élelmiszer-hulladék mennyiségét 2030-ra lefelezi, és az ehető felesleget 2025-ig 100%-ban újra elosztja. A brit háztartások évente mintegy 6,6 millió tonnányi élelmiszert dobnak ki a Wrap felmérése szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Poszt-harvest innovációk – Vergődjünk zöld ágra a zöldségekkel
Hol veszítjük el a megtermelt élelmiszereink legnagyobb hányadát? Nem kell…
Tovább olvasom >A Paradicsom még odébb van
A hazai zöldségek-gyümölcsök választékának szélesítése az üzletekben a kormányzat, a…
Tovább olvasom >40%-kal nőtt a zöldség-gyümölcs forgalom a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 10 hónapban több mint 155 ezer megrendelés teljesítése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Tovább fokozzuk az agrárgazdasági együttműködésünket az Egyesült Államokkal
Új dimenziók nyílnak hazánk és az Egyesült Államok között az…
Tovább olvasom >