Nincs többé lejárati idő az M&S zöldség- és gyümölcstermékein
Az élelmiszer-pazarlás érdekében a Marks & Spencer többé nem tüntet fel lejárati dátumot több mint 300 zöldségen és gyümölcsön, ami frissáru-kínálatának 85%-át teszi ki.
A lejárati időpontot egy új kód helyettesíti majd, melynek segítségével a lánc biztosíthatja a termények frissességét és minőségét.
A lánc vállalta, hogy az élelmiszer-hulladék mennyiségét 2030-ra lefelezi, és az ehető felesleget 2025-ig 100%-ban újra elosztja. A brit háztartások évente mintegy 6,6 millió tonnányi élelmiszert dobnak ki a Wrap felmérése szerint.
Kapcsolódó cikkeink
1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
A Munch legfrissebb Fenntarthatósági Riportja szerint a magyarok 2024-ben több…
Tovább olvasom >Felelős Gasztrohős Alapítvány: komoly hulladékterhelés az ünnep
Európában évente több mint 100 000 tonna hulladék keletkezik Valentin-napkor,…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >