Nincs többé lejárati idő az M&S zöldség- és gyümölcstermékein
Az élelmiszer-pazarlás érdekében a Marks & Spencer többé nem tüntet fel lejárati dátumot több mint 300 zöldségen és gyümölcsön, ami frissáru-kínálatának 85%-át teszi ki.
A lejárati időpontot egy új kód helyettesíti majd, melynek segítségével a lánc biztosíthatja a termények frissességét és minőségét.
A lánc vállalta, hogy az élelmiszer-hulladék mennyiségét 2030-ra lefelezi, és az ehető felesleget 2025-ig 100%-ban újra elosztja. A brit háztartások évente mintegy 6,6 millió tonnányi élelmiszert dobnak ki a Wrap felmérése szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Felelős élelmiszer-gazdálkodás: ez az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Folyamatos megújulás a fenntarthatóság útján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pokémon-kártyák miatt élelmiszer-pazarlásba fulladt a japán McDonald’s kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >