Nincs többé lejárati idő az M&S zöldség- és gyümölcstermékein
Az élelmiszer-pazarlás érdekében a Marks & Spencer többé nem tüntet fel lejárati dátumot több mint 300 zöldségen és gyümölcsön, ami frissáru-kínálatának 85%-át teszi ki.
A lejárati időpontot egy új kód helyettesíti majd, melynek segítségével a lánc biztosíthatja a termények frissességét és minőségét.
A lánc vállalta, hogy az élelmiszer-hulladék mennyiségét 2030-ra lefelezi, és az ehető felesleget 2025-ig 100%-ban újra elosztja. A brit háztartások évente mintegy 6,6 millió tonnányi élelmiszert dobnak ki a Wrap felmérése szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >FMI: A vásárlók 57%-a a nagy láncok üzleteiben vásárol friss zöldséget-gyümölcsök
Míg a hagyományos élelmiszerüzletek még mindig a fogyasztók által leginkább…
Tovább olvasom >MI-alapú készletmenedzsmenttel kísérletezik a Too Good To Go
A Too Good To Go legújabban a mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >