Nincs többé csokoládé és édesség a norvég Kiwi kasszazónájában
A vásárlók egészséges élelmiszer-választását szeretné elősegíteni a norvég Kiwi diszkontlánc azzal, hogy eltávolít minden csokoládét és édességet a kasszazónából. A kezdeményezést a nemzeti közegészségügyi társaság is üdvözölte. Az intézkedés jelenleg bevezetés alatt áll a Kiwi Norvégiában működő 703 üzletében.
Norvégiában 4-ből 1 fogyasztó vásárol a Kiwi üzleteiben, amelyek hetente több mint négymillió vásárlási tranzakciót regisztrálnak.
Az „egészségesebb kasszák” az egyik olyan fontos intézkedés, amely a vásárlókat egészségesebb élelmiszer-vásárlásra ösztönözheti. A vállalat példát kíván mutatni, tudván, hogy befolyásolhatja, mit tesznek a vásárlók a kosarukba. Ugyanakkor a kiskereskedő kijelentette, hogy az édességrészleget az üzleten belül nem fogja áthelyezni a kasszazónához meglehetősen közel eső jelenlegi helyéről.
A Kiwi 2025-ig 10%-kal kívánja csökkenteni a cukros élelmiszerek eladását 2020-hoz képest.
Kapcsolódó cikkeink
Egész Délkelet-Európára kiterjeszti hibrid diszkontkoncepcióját az Eurospin
Az Eurospin olasz diszkontkereskedő Délkelet-Európában terjeszkedik. Az észak-olasz kiskereskedő helyi…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >Gyors növekedés előtt áll az online és diszkont élelmiszer-kereskedelem
Az online és diszkont élelmiszer-kereskedelmi csatornák fogják várhatóan a leggyorsabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >