Nincs többé csokoládé és édesség a norvég Kiwi kasszazónájában
A vásárlók egészséges élelmiszer-választását szeretné elősegíteni a norvég Kiwi diszkontlánc azzal, hogy eltávolít minden csokoládét és édességet a kasszazónából. A kezdeményezést a nemzeti közegészségügyi társaság is üdvözölte. Az intézkedés jelenleg bevezetés alatt áll a Kiwi Norvégiában működő 703 üzletében.
Norvégiában 4-ből 1 fogyasztó vásárol a Kiwi üzleteiben, amelyek hetente több mint négymillió vásárlási tranzakciót regisztrálnak.
Az „egészségesebb kasszák” az egyik olyan fontos intézkedés, amely a vásárlókat egészségesebb élelmiszer-vásárlásra ösztönözheti. A vállalat példát kíván mutatni, tudván, hogy befolyásolhatja, mit tesznek a vásárlók a kosarukba. Ugyanakkor a kiskereskedő kijelentette, hogy az édességrészleget az üzleten belül nem fogja áthelyezni a kasszazónához meglehetősen közel eső jelenlegi helyéről.
A Kiwi 2025-ig 10%-kal kívánja csökkenteni a cukros élelmiszerek eladását 2020-hoz képest.
Kapcsolódó cikkeink
A zöldségek árának csökkentésével támogatta kora ősszel az egészséges táplálkozást a norvég Kiwi
A norvég diszkont kereskedő, a Kiwi csökkenti a 25 legkeresettebb…
Tovább olvasom >A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >Egyre magasabbak a német diszkontok állatjóléti követelményei
A németországi Aldi német eredetű címkét vezet be a friss…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >