Nincs többé csokoládé és édesség a norvég Kiwi kasszazónájában
A vásárlók egészséges élelmiszer-választását szeretné elősegíteni a norvég Kiwi diszkontlánc azzal, hogy eltávolít minden csokoládét és édességet a kasszazónából. A kezdeményezést a nemzeti közegészségügyi társaság is üdvözölte. Az intézkedés jelenleg bevezetés alatt áll a Kiwi Norvégiában működő 703 üzletében.
Norvégiában 4-ből 1 fogyasztó vásárol a Kiwi üzleteiben, amelyek hetente több mint négymillió vásárlási tranzakciót regisztrálnak.
Az „egészségesebb kasszák” az egyik olyan fontos intézkedés, amely a vásárlókat egészségesebb élelmiszer-vásárlásra ösztönözheti. A vállalat példát kíván mutatni, tudván, hogy befolyásolhatja, mit tesznek a vásárlók a kosarukba. Ugyanakkor a kiskereskedő kijelentette, hogy az édességrészleget az üzleten belül nem fogja áthelyezni a kasszazónához meglehetősen közel eső jelenlegi helyéről.
A Kiwi 2025-ig 10%-kal kívánja csökkenteni a cukros élelmiszerek eladását 2020-hoz képest.
Kapcsolódó cikkeink
20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >A héten indul a NAV ellenőrzéssorozata a Balatonnál és a Velencei-tónál
A héten megkezdte nyári ellenőrzéssorozatát a Nemzeti Adó- és Vámhivatal…
Tovább olvasom >