Nincs több online borvásárlás a holland Lidlnél
Eltávolította online kínálatából borait a holland Lidl. Az ok a kiskereskedő non-food-stratégiájában keresendő.
A lépés háttében az áll, hogy a Lidl kizárólag non-food termékeket szeretne értékesíteni online üzletében. A Lidl Németország már minden élelmiszert eltávolított online elérhető termékei közül.
Az IRI felmérése szerint a holland szupermarketek boreladási komolyan csökkentek az elmúlt években: míg 2016-ban 226 millió liter fogyott el, addig tavaly ez a szám már csak 212 millió liter volt.
Kapcsolódó cikkeink
Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Kihirdették az European Private Label Awards 2024 győzteseit
Az ESM: European Supermarket Magazine által meghirdetett European Private Label…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >