Nincs offline online nélkül – A Trade Marketing Klub júniusi klubülése
Június 7-én tartotta szokásos, nyár eleji, grillpartival egybekötött találkozóját a Trade Marketing Klub. A kivételesen nyílt formában megrendezett klubülés helyszíne ezúttal a hangulatos Villa Rosa volt, ahol online kommunikációs és marketing szakértők általános alapelveken és konkrét példákon keresztül mutatták be, hogyan kapcsolható össze a fogyasztói élmény és a forgalomnövelés érdekében a trade marketing és az online marketing kommunikáció.
Lévai Richárd az RG Stúdió közösségi média szakértője előadásában kifejtette, a közösségi média és a Facebook hogyan tudja támogatni az értékesítéshelyi eladást, és hogyan segítenek ezek a platformok, hogy a brand a vásárlókat az üzletekbe és a termékeihez vigye. Példákon keresztül széles tárházát mutatta be, milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a Facebook-hirdetések célzott megjelenítésére, valamint hogyan fordítható a trade marketing hasznára az eladás helyén az, hogy a vásárló a telefonját böngészi. Ezen kívül felhasználási ötleteket hozott a kiterjesztett valóság marketing kommunikációban való eredményes felhasználására is.
A klubülés második előadásában Kuritár Csaba, a Tricky Communications CEO/kreatív igazgatója 8 tippet mutatott be, amelyek mentén egy digitális promóció eredményesen kivitelezhető, valamint vázolta azokat az alapvető fontosságú elemeket, amelyekre egy promóció tervezésekor érdemes kiemelt figyelmet szentelni. Bemutatójában kitért a különböző online csatornákon való kommunikációra és vizuális tartalmakra, valamint a mobilfókuszú médiamix fontosságára.
A júniusi klubülés a Villa Rosa kertjében, a szokásos grillpartival és az elmaradhatatlan Trade Marketing Klub-tortával ért véget. Az idei grillparti támogatói a Szentkirályi-Kékkúti, a PICK Szeged, a Sole-Mizo, az Univer és az Essity voltak.
Kapcsolódó cikkeink
Még 3-4 év a visszarendeződésig
A Trade Marketing Klub „Piackutatóktól első kézből” online rendezvényén az…
Tovább olvasom >Tisztaság és gondoskodás: új irányok a babaápolásban
A bébi- és gyermekhigiénia és ápolás kategória jelentős átalakuláson ment keresztül…
Tovább olvasom >Trade Marketing Klub PIACKUTATÓKTÓL ELSŐKÉZBŐL
Ne maradj le az év egyik legátfogóbb, fogyasztási cikk piaci…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >