Nincs még meg az Amazonnak a szupermarketek sikerreceptje
Egyelőre várat magára az Amazon sokak által rettegett sikere az élelmiszerkiskereskedelemben, véli az e-kereskedelmi óriás.
A vállalat szünetelteti az Amazon Fresh szupermarketek és kasszanélküli üzletek terjeszkedését, amíg nem találja meg a megfelelő receptet a sikerhez – mondta Andy Jassy vezérigazgató a vállalat negyedéves eredménybeszámolóján, ahol meglehetősen ritkán jelenik meg.
A vállalatnak az előtt van szüksége egy egyedi, pénzügyileg jól teljesítő üzletformátumra, mielőtt nagyobb terjeszkedésbe kezdene, és az Amazon reméli, hogy ez meglesz az idén.
Az Amazon, amely alig egy évvel ezelőtt azért zárta be könyvesboltjait, hogy az élelmiszerboltokra összpontosítson, azóta sem uralja a fizikális kiskereskedelmet, amióta 2017-ben felvásárolta a Whole Foods Marketet. Az Amazon már régóta a nagyobb fogyasztói költések forrásaként tekint az élelmiszerkereskedelemre.
A rivális élelmiszerboltok, mint a Kroger Co és a Walmart Inc továbbra is jelentős versenytársak. Jassy szerint annak ellenére, hogy az Amazon csomagolt élelmiszerek és más áruk értékesítéséből nagy szeletet hasít ki, a frissáruk terén még nem tudott jelentős piaci részesedést szerezni.
Kapcsolódó cikkeink
„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >