Nincs még meg az Amazonnak a szupermarketek sikerreceptje
Egyelőre várat magára az Amazon sokak által rettegett sikere az élelmiszerkiskereskedelemben, véli az e-kereskedelmi óriás.
A vállalat szünetelteti az Amazon Fresh szupermarketek és kasszanélküli üzletek terjeszkedését, amíg nem találja meg a megfelelő receptet a sikerhez – mondta Andy Jassy vezérigazgató a vállalat negyedéves eredménybeszámolóján, ahol meglehetősen ritkán jelenik meg.
A vállalatnak az előtt van szüksége egy egyedi, pénzügyileg jól teljesítő üzletformátumra, mielőtt nagyobb terjeszkedésbe kezdene, és az Amazon reméli, hogy ez meglesz az idén.
Az Amazon, amely alig egy évvel ezelőtt azért zárta be könyvesboltjait, hogy az élelmiszerboltokra összpontosítson, azóta sem uralja a fizikális kiskereskedelmet, amióta 2017-ben felvásárolta a Whole Foods Marketet. Az Amazon már régóta a nagyobb fogyasztói költések forrásaként tekint az élelmiszerkereskedelemre.
A rivális élelmiszerboltok, mint a Kroger Co és a Walmart Inc továbbra is jelentős versenytársak. Jassy szerint annak ellenére, hogy az Amazon csomagolt élelmiszerek és más áruk értékesítéséből nagy szeletet hasít ki, a frissáruk terén még nem tudott jelentős piaci részesedést szerezni.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >