Nevet vált a McDonald’s Kínában
Megváltozik a McDonald’s neve Kínában, legalábbis papíron – mondta el a cég szóvivője a Reutersnek. Erre azután kerül sor, hogy az amerikai gyorsétteremlánc eladta a kínai érdekeltségei nagy részét. A márkanév azért megmarad, az éttermeket sem fogják átnevezni Kínában – olvasható a portfolio.hu-n.
A McDonald’s kínai és hongkongi érdekeltségeinek nagy részét a CITIC és a Carlyle Group kockázati tőke társaság veszi meg. A CITIC kezébe 52 százalékos részesedés kerül, a Carlyle 28 százalékos részt kap, a McDonald’s pedig 20 százalékot tart meg.
Az eladással a cél az, hogy kibővítsék a hálózatot és a meglévő éttermekben felpörgessék az értékesítéseket. A tervek szerint megdupláznák a kínai éttermek számát: 2022-re 4500 éttermet terveznek.
Az új név „Golden Arches Co.” lesz, az éttermek elnevezését nem érinti a változás, csak a licenszek miatt lesz fontos – közölte a McDonald’s szóvivője. A „Golden Arches”, vagyis „arany ívek” a McDonald’s szimbóluma már 1968 óta, egy „M” betűt formál. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Ökrös Oszkár helyettes államtitkár az Agrárminisztériumban fogadta Feng Fauit kínai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >