Nevet vált a McDonald’s Kínában
Megváltozik a McDonald’s neve Kínában, legalábbis papíron – mondta el a cég szóvivője a Reutersnek. Erre azután kerül sor, hogy az amerikai gyorsétteremlánc eladta a kínai érdekeltségei nagy részét. A márkanév azért megmarad, az éttermeket sem fogják átnevezni Kínában – olvasható a portfolio.hu-n.
A McDonald’s kínai és hongkongi érdekeltségeinek nagy részét a CITIC és a Carlyle Group kockázati tőke társaság veszi meg. A CITIC kezébe 52 százalékos részesedés kerül, a Carlyle 28 százalékos részt kap, a McDonald’s pedig 20 százalékot tart meg.
Az eladással a cél az, hogy kibővítsék a hálózatot és a meglévő éttermekben felpörgessék az értékesítéseket. A tervek szerint megdupláznák a kínai éttermek számát: 2022-re 4500 éttermet terveznek.
Az új név „Golden Arches Co.” lesz, az éttermek elnevezését nem érinti a változás, csak a licenszek miatt lesz fontos – közölte a McDonald’s szóvivője. A „Golden Arches”, vagyis „arany ívek” a McDonald’s szimbóluma már 1968 óta, egy „M” betűt formál. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >Ez az döntés az egész szójapiacot érinti
A kínai hatóságok öt brazil vállalat esetében felfüggesztették a szójabab…
Tovább olvasom >A világgazdaság nyugati és keleti blokkra szakadása rengeteg veszéllyel jár
A világgazdaság nyugati és keleti blokkra szakadása olyan méretű károkat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >