Nevet vált a McDonald’s Kínában
Megváltozik a McDonald’s neve Kínában, legalábbis papíron – mondta el a cég szóvivője a Reutersnek. Erre azután kerül sor, hogy az amerikai gyorsétteremlánc eladta a kínai érdekeltségei nagy részét. A márkanév azért megmarad, az éttermeket sem fogják átnevezni Kínában – olvasható a portfolio.hu-n.
A McDonald’s kínai és hongkongi érdekeltségeinek nagy részét a CITIC és a Carlyle Group kockázati tőke társaság veszi meg. A CITIC kezébe 52 százalékos részesedés kerül, a Carlyle 28 százalékos részt kap, a McDonald’s pedig 20 százalékot tart meg.
Az eladással a cél az, hogy kibővítsék a hálózatot és a meglévő éttermekben felpörgessék az értékesítéseket. A tervek szerint megdupláznák a kínai éttermek számát: 2022-re 4500 éttermet terveznek.
Az új név „Golden Arches Co.” lesz, az éttermek elnevezését nem érinti a változás, csak a licenszek miatt lesz fontos – közölte a McDonald’s szóvivője. A „Golden Arches”, vagyis „arany ívek” a McDonald’s szimbóluma már 1968 óta, egy „M” betűt formál. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Májusban tovább nőtt Kína ipari termelése és kiskereskedelmi forgalma
Májusban tovább nőtt az ipari termelés Kínában, de hat hónapja…
Tovább olvasom >Megnyitott a SIAL China, hazánk is bemutatkozik
Prémium élelmiszerek és különlegességek is megjelennek az Agrármarketing Centrum közösségi…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát
Kína magyar szakemberekkel fejlesztené borászati szektorát – ismertette az Agárminisztérium…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >