Nespresso: otthon a Mokkában
A Mokka, a TV2 reggeli magazinműsora évek óta őrzi piacvezető pozícióját*. Töretlen népszerűsége annak köszönhető, hogy a napi aktualitásokat a téma hazai szaktekintélyeinek bevonásával, de mégis közérthető formában tárja a fogyasztók elé, továbbá trendszetter módon alkalmazkodik is a folyamatosan változó nézői igényekhez. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a 2019 őszén életre kelt Mokkacino, amely a nevéhez hűen könnyed témákkal és a Mokkában már megszokott magas színvonalú témafeldolgozással várja minden hétköznap délelőtt a képernyő elé ülőket.

Rezsdovics Kata
marketing manager
Nestlé Hungária
Nespresso Division
Örülünk ennek az együttműködésnek, mert amellett, hogy a Nespresso kávégépeket, kapszulákat és a kávézási kiegészítőket egy életszerű helyzetben, a reggeli kávézás pillanatában mutathatjuk meg a nézőknek a műsorban, a témakommunikáció lehetőséget ad arra, hogy aktuális kampányainkhoz kapcsolódóan edukatív jellegű tartalmakat dolgozzunk fel a műsorban – mint például, hogy milyen különbségek vannak az egyes kávépörkölési stílusok között vagy adott típusú kávéból milyen tejeskávéreceptet érdemes készíteni. Ezáltal a nézők érdekességeket tudhatnak meg a kávéról, miközben közelebb hozzuk az emberekhez a Nespresso világát is – nyilatkozta Rezsdovics Kata, a Nespresso marketingmenedzsere.

Csikesz Erika
értékesítési igazgató
TV2 Média Csoport
A jól bevált infotainment formátum a műsorvezetők profizmusa és a magabiztos piacvezető státusza* miatt is közkedvelt az ügyfeleink körében. A magazinműsor jellege miatt számos lehetőséget kínál a hirdetőknek kreatív megjelenési formákra, legyen szó témakommunikációról, termékelhelyezésről vagy egyéb non-standard megoldásokról. A Mokka, illetve a Mokkacino az a felület, amely alkalmas egyszeri, de egy hosszabb távú együttműködés megvalósítására is. A műsor változatos tematikái mellett a Mokka arculatához is jól társíthatók egyes brandek, ennek kiváló példája a Nespresso 2020-as integrált kampánya, amely állandó jelenlétet biztosít a márka számára magas minőségű műsorkörnyezetben – összegezte Csikesz Erika, a TV2 Média Csoport értékesítési igazgatója. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Papíralapú kávékapszulákat vezet be a Nespresso Németországban
2025. február 17-től Németország-szerte kaphatók a Nespresso papíralapú kávékapszulái. Az…
Tovább olvasom >A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
NIQ-leckék a modern trade világából
A volumenszámok egyre inkább kedvezőek, jövő évre mérsékelt növekedés várható.…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >