Nespresso: otthon a Mokkában
A Mokka, a TV2 reggeli magazinműsora évek óta őrzi piacvezető pozícióját*. Töretlen népszerűsége annak köszönhető, hogy a napi aktualitásokat a téma hazai szaktekintélyeinek bevonásával, de mégis közérthető formában tárja a fogyasztók elé, továbbá trendszetter módon alkalmazkodik is a folyamatosan változó nézői igényekhez. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a 2019 őszén életre kelt Mokkacino, amely a nevéhez hűen könnyed témákkal és a Mokkában már megszokott magas színvonalú témafeldolgozással várja minden hétköznap délelőtt a képernyő elé ülőket.
Örülünk ennek az együttműködésnek, mert amellett, hogy a Nespresso kávégépeket, kapszulákat és a kávézási kiegészítőket egy életszerű helyzetben, a reggeli kávézás pillanatában mutathatjuk meg a nézőknek a műsorban, a témakommunikáció lehetőséget ad arra, hogy aktuális kampányainkhoz kapcsolódóan edukatív jellegű tartalmakat dolgozzunk fel a műsorban – mint például, hogy milyen különbségek vannak az egyes kávépörkölési stílusok között vagy adott típusú kávéból milyen tejeskávéreceptet érdemes készíteni. Ezáltal a nézők érdekességeket tudhatnak meg a kávéról, miközben közelebb hozzuk az emberekhez a Nespresso világát is – nyilatkozta Rezsdovics Kata, a Nespresso marketingmenedzsere.
A jól bevált infotainment formátum a műsorvezetők profizmusa és a magabiztos piacvezető státusza* miatt is közkedvelt az ügyfeleink körében. A magazinműsor jellege miatt számos lehetőséget kínál a hirdetőknek kreatív megjelenési formákra, legyen szó témakommunikációról, termékelhelyezésről vagy egyéb non-standard megoldásokról. A Mokka, illetve a Mokkacino az a felület, amely alkalmas egyszeri, de egy hosszabb távú együttműködés megvalósítására is. A műsor változatos tematikái mellett a Mokka arculatához is jól társíthatók egyes brandek, ennek kiváló példája a Nespresso 2020-as integrált kampánya, amely állandó jelenlétet biztosít a márka számára magas minőségű műsorkörnyezetben – összegezte Csikesz Erika, a TV2 Média Csoport értékesítési igazgatója. (x)
Kapcsolódó cikkeink
RTD kávét dobott piacra a Nespresso az Egyesült Államokban
A limitált kiadású itallal a márka az RTD-italok iránti növekvő…
Tovább olvasom >Lassan újra lehet tervezni
A májusi Trade magazin BusinessMeetup&Dinner rendezvényen Noszek Péterrel, a Nestlé…
Tovább olvasom >Hogyan tovább? – FMCG-piaci exkluzív, vállalati döntéshozóknak
A Trade magazin idén is megrendezte hagyományos, vállalatvezetőknek szóló, félnapos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Van okunk óvatos optimizmusra
Hogyan alakul a magyar gazdaság a következő években? Milyen kihívásokkal…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >