Nespresso: otthon a Mokkában
A Mokka, a TV2 reggeli magazinműsora évek óta őrzi piacvezető pozícióját*. Töretlen népszerűsége annak köszönhető, hogy a napi aktualitásokat a téma hazai szaktekintélyeinek bevonásával, de mégis közérthető formában tárja a fogyasztók elé, továbbá trendszetter módon alkalmazkodik is a folyamatosan változó nézői igényekhez. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a 2019 őszén életre kelt Mokkacino, amely a nevéhez hűen könnyed témákkal és a Mokkában már megszokott magas színvonalú témafeldolgozással várja minden hétköznap délelőtt a képernyő elé ülőket.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/02/Rezsdovics-Kata_opt_c-242x300.jpg)
Rezsdovics Kata
marketing manager
Nestlé Hungária
Nespresso Division
Örülünk ennek az együttműködésnek, mert amellett, hogy a Nespresso kávégépeket, kapszulákat és a kávézási kiegészítőket egy életszerű helyzetben, a reggeli kávézás pillanatában mutathatjuk meg a nézőknek a műsorban, a témakommunikáció lehetőséget ad arra, hogy aktuális kampányainkhoz kapcsolódóan edukatív jellegű tartalmakat dolgozzunk fel a műsorban – mint például, hogy milyen különbségek vannak az egyes kávépörkölési stílusok között vagy adott típusú kávéból milyen tejeskávéreceptet érdemes készíteni. Ezáltal a nézők érdekességeket tudhatnak meg a kávéról, miközben közelebb hozzuk az emberekhez a Nespresso világát is – nyilatkozta Rezsdovics Kata, a Nespresso marketingmenedzsere.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/02/Csikesz-Erika_opt_c-223x300.jpg)
Csikesz Erika
értékesítési igazgató
TV2 Média Csoport
A jól bevált infotainment formátum a műsorvezetők profizmusa és a magabiztos piacvezető státusza* miatt is közkedvelt az ügyfeleink körében. A magazinműsor jellege miatt számos lehetőséget kínál a hirdetőknek kreatív megjelenési formákra, legyen szó témakommunikációról, termékelhelyezésről vagy egyéb non-standard megoldásokról. A Mokka, illetve a Mokkacino az a felület, amely alkalmas egyszeri, de egy hosszabb távú együttműködés megvalósítására is. A műsor változatos tematikái mellett a Mokka arculatához is jól társíthatók egyes brandek, ennek kiváló példája a Nespresso 2020-as integrált kampánya, amely állandó jelenlétet biztosít a márka számára magas minőségű műsorkörnyezetben – összegezte Csikesz Erika, a TV2 Média Csoport értékesítési igazgatója. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nescafé® Farmers Origins
Megérkeztek a Nescafé® Farmers Origins kávék egyenesen a kolumbiai, brazil,…
Tovább olvasom >Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Állnak a vártán a csokimárkák
Derekas áremelkedés, amelyet nem túl nagy mennyiségi visszaesés kísért tavaly:…
Tovább olvasom >További cikkeink
A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >Kiemelten fontos az ágazati szereplők összefogása
Számos fejlesztés valósulhat meg a megnyíló jelentős fejlesztési források révén,…
Tovább olvasom >