Nespresso Corner
Sokat ígérő, ám a vendéglátásban még lassan terjedő szegmensét adják a kávétermékek piacának az adagolt kapszulás kávék. Tavaly év végén jelent meg a WestEnd Media Marktban a Nespresso, méghozzá speciálisan erre a célra készített, a márka vizuális elemeit megjelenítő kóstoltatópultokkal. A Nespresso Corner átláthatóvá teszi a cég teljes kínálatát, így újfajta vásárlói élményt nyújt a fogyasztóknak. A helyszínen a formatervezett berendezések teljes választéka megvásárolható, az érdeklődők pedig a 16 különleges Grand Cru kávéőrleményt is megízlelhetik.
A téli időszakban 3 további egyedi ízzel – a limitált kiadású Variations-sorozat tagjaival – is megismerkedhetnek az ínyencek, ezek a gesztenyekrém, sárgabarack és mézeskalács. Maguk a kávékapszulák az Andrássy úti Nespresso boutiqe-ban, illetve internetes rendelés útján vásárolhatók meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fiatalok az agrár-élelmezési szektorban a FAO kutatása szerint
„A fiatalok helyzete az agrár-élelmezési rendszerekben” címmel tette közzé ma az…
Tovább olvasom >Egyre többen választják idén a Balatont Horvátország helyett – de nem dőlhetnek hátra a vendéglátósok
Bár erős forgalommal kecsegtet a 2025-ös nyári szezon a Balatonnál,…
Tovább olvasom >Szállodák a fenntarthatóságért
Becslések szerint a kereskedelemben keletkező élelmiszer-pazarlás 10%-áért a szállodák felelősek…
Tovább olvasom >