Népszerű a rendelésre készített KitKat csoki
A Nestlé kézzel készített, luxus kategóriába tartozó KitKat csokoládékat árusít a szigetországban. A rendelésre készült csokoládék darabja 14 fontba (5 ezer forint) kerül – írja a CNBC nyomán az origo.
A luxus csokoládékat a KitKat Chocolatory yorki üzletben lehet megvásárolni számos különleges kiadású – például gin tonikos, Earl Grey teás vagy cseresznyés sütemény ízesítésben – csokoládéval együtt, amiknek darabja 7,5 fontba (2.800 forint) kerül.
A vásárlók megalkothatják saját csokoládéjukat is a közel 1.500 fajta ízből.
A „Create Your Break” KitKat csokik darabja nyolc rúdból fog állni és lehet választani a tej-, ét-, fehér- és rubinvörös csokoládé alapok közül is. És akár három összetevőt is hozzáadhatnak a termékhez, például szárított málnát, rózsaszirmot, pirított kókuszdiót és még robbanó cukorkát is.
A szigetországban kapható hagyományos KitKat darabja 60 pennybe (228 forint) kerül.
Minden KitKat Chocolatoryban készülő termék egyedileg készül, testre szabható csomagolással.
Novembertől a cég honlapján is megrendelhetőek lesznek a személyre szabható KitKatek.
A KitKat a legnagyobb márkánk, és ez a legnagyszerűbb hír a márka számára, mióta a KitKat Chunky-t pontosan 20 évvel ezelőtt bevezettük” – mondta Rabia Khan, a Nestlé Egyesült Királyság és Írország KitKat Chocolatory részlegének vezetője.
A két KitKat Chocolatory pop-up üzletben – az Oxford Streeten és a Trafford Centerben – szeptembertől karácsonyig árusítják a luxus csokoládékat
KitKat Chocolatory üzletek megtalálhatóak Japánban és Ausztráliában is. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >