Népszerű a rendelésre készített KitKat csoki
A Nestlé kézzel készített, luxus kategóriába tartozó KitKat csokoládékat árusít a szigetországban. A rendelésre készült csokoládék darabja 14 fontba (5 ezer forint) kerül – írja a CNBC nyomán az origo.
A luxus csokoládékat a KitKat Chocolatory yorki üzletben lehet megvásárolni számos különleges kiadású – például gin tonikos, Earl Grey teás vagy cseresznyés sütemény ízesítésben – csokoládéval együtt, amiknek darabja 7,5 fontba (2.800 forint) kerül.
A vásárlók megalkothatják saját csokoládéjukat is a közel 1.500 fajta ízből.
A „Create Your Break” KitKat csokik darabja nyolc rúdból fog állni és lehet választani a tej-, ét-, fehér- és rubinvörös csokoládé alapok közül is. És akár három összetevőt is hozzáadhatnak a termékhez, például szárított málnát, rózsaszirmot, pirított kókuszdiót és még robbanó cukorkát is.
A szigetországban kapható hagyományos KitKat darabja 60 pennybe (228 forint) kerül.
Minden KitKat Chocolatoryban készülő termék egyedileg készül, testre szabható csomagolással.
Novembertől a cég honlapján is megrendelhetőek lesznek a személyre szabható KitKatek.
A KitKat a legnagyobb márkánk, és ez a legnagyszerűbb hír a márka számára, mióta a KitKat Chunky-t pontosan 20 évvel ezelőtt bevezettük” – mondta Rabia Khan, a Nestlé Egyesült Királyság és Írország KitKat Chocolatory részlegének vezetője.
A két KitKat Chocolatory pop-up üzletben – az Oxford Streeten és a Trafford Centerben – szeptembertől karácsonyig árusítják a luxus csokoládékat
KitKat Chocolatory üzletek megtalálhatóak Japánban és Ausztráliában is. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Sorban állnak az angyalhaj csokis fagylaltért
Elsőként készített fagylaltot angyalhaj csokoládéból Magyarországon Jakabfi Dávid patissier, a…
Tovább olvasom >A húsvéti csokoládévásárlás rejtett buktatói: 3 figyelmeztető jel, amire érdemes odafigyelni
Húsvét közeledtével megtelnek a boltok polcai színes csokinyulakkal és tojásokkal…
Tovább olvasom >Magyar fiatalok ötleteit is várják: A fenntartható jövőért közös globális mentorprogramot indít a Nestlé és a UNESCO
A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >