Népszerű a rendelésre készített KitKat csoki
A Nestlé kézzel készített, luxus kategóriába tartozó KitKat csokoládékat árusít a szigetországban. A rendelésre készült csokoládék darabja 14 fontba (5 ezer forint) kerül – írja a CNBC nyomán az origo.
A luxus csokoládékat a KitKat Chocolatory yorki üzletben lehet megvásárolni számos különleges kiadású – például gin tonikos, Earl Grey teás vagy cseresznyés sütemény ízesítésben – csokoládéval együtt, amiknek darabja 7,5 fontba (2.800 forint) kerül.
A vásárlók megalkothatják saját csokoládéjukat is a közel 1.500 fajta ízből.
A „Create Your Break” KitKat csokik darabja nyolc rúdból fog állni és lehet választani a tej-, ét-, fehér- és rubinvörös csokoládé alapok közül is. És akár három összetevőt is hozzáadhatnak a termékhez, például szárított málnát, rózsaszirmot, pirított kókuszdiót és még robbanó cukorkát is.
A szigetországban kapható hagyományos KitKat darabja 60 pennybe (228 forint) kerül.
Minden KitKat Chocolatoryban készülő termék egyedileg készül, testre szabható csomagolással.
Novembertől a cég honlapján is megrendelhetőek lesznek a személyre szabható KitKatek.
A KitKat a legnagyobb márkánk, és ez a legnagyszerűbb hír a márka számára, mióta a KitKat Chunky-t pontosan 20 évvel ezelőtt bevezettük” – mondta Rabia Khan, a Nestlé Egyesült Királyság és Írország KitKat Chocolatory részlegének vezetője.
A két KitKat Chocolatory pop-up üzletben – az Oxford Streeten és a Trafford Centerben – szeptembertől karácsonyig árusítják a luxus csokoládékat
KitKat Chocolatory üzletek megtalálhatóak Japánban és Ausztráliában is. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >További cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >10 előadó, 1 ügy, 1 SUPERALBUM – mert minden gyermek hangja számít
A Banana Records kiadó és kreatív ügynökség egy különleges zenei…
Tovább olvasom >