Népszerű a rendelésre készített KitKat csoki
A Nestlé kézzel készített, luxus kategóriába tartozó KitKat csokoládékat árusít a szigetországban. A rendelésre készült csokoládék darabja 14 fontba (5 ezer forint) kerül – írja a CNBC nyomán az origo.
A luxus csokoládékat a KitKat Chocolatory yorki üzletben lehet megvásárolni számos különleges kiadású – például gin tonikos, Earl Grey teás vagy cseresznyés sütemény ízesítésben – csokoládéval együtt, amiknek darabja 7,5 fontba (2.800 forint) kerül.
A vásárlók megalkothatják saját csokoládéjukat is a közel 1.500 fajta ízből.
A „Create Your Break” KitKat csokik darabja nyolc rúdból fog állni és lehet választani a tej-, ét-, fehér- és rubinvörös csokoládé alapok közül is. És akár három összetevőt is hozzáadhatnak a termékhez, például szárított málnát, rózsaszirmot, pirított kókuszdiót és még robbanó cukorkát is.
A szigetországban kapható hagyományos KitKat darabja 60 pennybe (228 forint) kerül.
Minden KitKat Chocolatoryban készülő termék egyedileg készül, testre szabható csomagolással.
Novembertől a cég honlapján is megrendelhetőek lesznek a személyre szabható KitKatek.
A KitKat a legnagyobb márkánk, és ez a legnagyszerűbb hír a márka számára, mióta a KitKat Chunky-t pontosan 20 évvel ezelőtt bevezettük” – mondta Rabia Khan, a Nestlé Egyesült Királyság és Írország KitKat Chocolatory részlegének vezetője.
A két KitKat Chocolatory pop-up üzletben – az Oxford Streeten és a Trafford Centerben – szeptembertől karácsonyig árusítják a luxus csokoládékat
KitKat Chocolatory üzletek megtalálhatóak Japánban és Ausztráliában is. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Gondok vannak csoki-fronton
Miközben egyre többet fizetünk a prémium csokoládékért, a kakaótermesztők többsége…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Z generáció: Épphogy kijönnek a fizetésükből, mégis félretesznek
„Lusták, felelőtlenek, nem érdeklik őket a pénzügyek!” Ehhez hasonló sztereotípiákkal…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >