Népszerű a rendelésre készített KitKat csoki
A Nestlé kézzel készített, luxus kategóriába tartozó KitKat csokoládékat árusít a szigetországban. A rendelésre készült csokoládék darabja 14 fontba (5 ezer forint) kerül – írja a CNBC nyomán az origo.
A luxus csokoládékat a KitKat Chocolatory yorki üzletben lehet megvásárolni számos különleges kiadású – például gin tonikos, Earl Grey teás vagy cseresznyés sütemény ízesítésben – csokoládéval együtt, amiknek darabja 7,5 fontba (2.800 forint) kerül.
A vásárlók megalkothatják saját csokoládéjukat is a közel 1.500 fajta ízből.
A „Create Your Break” KitKat csokik darabja nyolc rúdból fog állni és lehet választani a tej-, ét-, fehér- és rubinvörös csokoládé alapok közül is. És akár három összetevőt is hozzáadhatnak a termékhez, például szárított málnát, rózsaszirmot, pirított kókuszdiót és még robbanó cukorkát is.
A szigetországban kapható hagyományos KitKat darabja 60 pennybe (228 forint) kerül.
Minden KitKat Chocolatoryban készülő termék egyedileg készül, testre szabható csomagolással.
Novembertől a cég honlapján is megrendelhetőek lesznek a személyre szabható KitKatek.
A KitKat a legnagyobb márkánk, és ez a legnagyszerűbb hír a márka számára, mióta a KitKat Chunky-t pontosan 20 évvel ezelőtt bevezettük” – mondta Rabia Khan, a Nestlé Egyesült Királyság és Írország KitKat Chocolatory részlegének vezetője.
A két KitKat Chocolatory pop-up üzletben – az Oxford Streeten és a Trafford Centerben – szeptembertől karácsonyig árusítják a luxus csokoládékat
KitKat Chocolatory üzletek megtalálhatóak Japánban és Ausztráliában is. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Drágul a csokoládé, mégis veszik: fényes árbevétel, olvadó profit a Lindtnél
A Lindt & Sprüngli svájci csokoládégyártó idén ismét bebizonyította, hogy…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Világnapján ünnepeljük a csokoládét!
Nehéz, sőt, már-már fájó elképzelni egy olyan világot, amelyben nincsenek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >