Nemzetközi PRICER-elismerés a Szintézis-csoportnak
Szeptember 2-án, Párizsban került megrendezésre a PRICER-konferencia, amely eseményen a világ minden részéről képviseltették magukat a partnerek. A Szintézis-csoport részéről Szabó Dávid stratégiai üzletág-igazgató volt jelen, aki egyben felelős a magyarországi elektronikus polccímke (ESL) projektekért. Ő vehette át a legjobban teljesítő „ÚJ PARTNER”-nek járó díjat.
Párizsban bemutatásra kerültek az újdonságok, a cég jelenlegi helyzete és a jövőkép. A tények magukért beszélnek: 40 százalékos árbevétel-növekedés az első félévben, és pozitívum, hogy 2010-ben minden egyes tendert, projektet a PRICER nyert meg a konkurens rendszerekkel szemben. Megjelent két új grafikus polccímke a termékportfólióban (nagyméretű színes és közepes méretű), bővítve a már így is gazdag termékskálát.
A rendezvényzáró momentum az éves díjak átadása volt. A legjobban teljesítő „ÚJ PARTNER” díjat a Szintézis Informatikai Zrt. vehette át, annak köszönhetően, hogy a Szintézis volt az első cég, amely DIY (barkács) láncban installálta az elektronikus polccímkét. Továbbá említésre méltó, hogy a világ egyik legnagyobb élelmiszerláncánál indított el egy pilot ESL-rendszert.
A második díjazott a dél-afrikai Skydirect, amely vállalat több mint 50 SPAR üzletben installálta a digitális polccímkét. A harmadik cég a mexikói TEC Corporation, amelynek a teljesítménye elismerésre méltó: a Soriana-láncnál fél év alatt 72 üzletben vezette be az ESL-megoldást. Ezen felül még érdekesség, hogy a Soriana-láncnál már installáltak 102 üzletet rádiófrekvenciás polccímkével, de a lánc vezetői nem voltak megelégedve, és a 103. üzletet már a haditechnológiából adoptált infravörös elven működő PRICER-rendszerrel indították el.
Gratulálunk a díjazottaknak!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >