Németországban már több mint 1600 Rewe-üzletben kapható a Beyond Burger
Németországban terjeszkedik a növényi alapú húst gyártó Beyond Meat. Novembertől már országszerte több mint 1600 Rewe-üzletben is kapható a Beyond Burger növényi húspogácsa.
A gyártó célja az, hogy „mindenki számára elérhetővé váljanak az ízletes, növényi alapú hústermékek” – állítja Jaap Veth, a Beyond Meat DACH-régióért felelős értékesítési vezetője. A németek fele már most kevesebb húst fogyaszt, mint öt évvel ezelőtt. „Ma már minden ötödik német legalább hetente egyszer növényi alapú húst fogyaszt. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy népszerű Beyond Burgerünket újabb Rewe szupermarketekbe juttathatjuk el. Így Németország-szerte egyre többen élvezhetik a növényi alapú hús előnyeit, miközben a számukra fontos ízekről sem kell lemondaniuk” – folytatja.
A Beyond Meat termékek többnyire a fagyasztott élelmiszerek között megtalálhatók, és Németországban a nagyobb kereskedelmi láncok üzleteiben kaphatók.
A vállalat 2021 áprilisa óta az osztrák piacon is jelen van. A Beyond Meat termékek, így hamburger, sütnivaló kolbász és darált hús, a Spar, a Metro és a Rewe (Billa, Billa Plus) áruházakban kaphatók. Ausztriában a húsmentes gyártó a McDonald’s-szal is együttműködik, amelynek McPlant-jében a Beyond Meat húspogácsája kerül.
2022 júniusában a Beyond Meat termékei több mint 90 ország mintegy 183.000 kiskereskedelmi üzletében és éttermében volt elérhető.
Kapcsolódó cikkeink
Papíralapú kávékapszulákat vezet be a Nespresso Németországban
2025. február 17-től Németország-szerte kaphatók a Nespresso papíralapú kávékapszulái. Az…
Tovább olvasom >Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >Enyhült a munkaerőhiány Németországban a gazdasági lassulás miatt
A német gazdasági aktivitás lassulása lecsökkentette a szakképzett munkaerő iránti…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fiatalok harmada mielőbb távozna a szülői házból
Tízből négy fiatal még a szüleivel együtt él, és a…
Tovább olvasom >Marketing ügynökséget választott a Segafredo
A Chiro Marketing felel a Segafredo magyarországi közösségi média kommunikációjáért.…
Tovább olvasom >Innováció, bővülés és külföldi befektetők: Magyarország az ipari ingatlanpiac élvonalába tart
Az erős külföldi működőtőke-beáramlást támogató, jelentős ipari és logisztikai ingatlanfejlesztések…
Tovább olvasom >