Németország: se nem vega, se nem vegán a McDonald’s McPlant Burger és a McPlant Nuggets
Nagy port kavart a német közösségi médiában a hír, miszerint a McDonald’s McPlant burger és McPlant nuggets nem alkalmas sem vegánok, sem vegetáriánusok számára az elkészítésükhöz használt szószok és amiatt, hogy a termékek érintkezhetnek állati hússal, hiszen ugyanazon a grillsütőn készülnek, mint a hústermékek.
Ráadásul ezeknek a termékeknek a bevezetésével a vegánbarát hamburgerek is eltűnnek az éttermekből: a „Veganburger TS” és a „Fresh Vegan TS” a gyér keresletre hivatkozva lekerül az étlapokról, és a minden jel szerint sajtot és tojásalapú szószt is tartalmazó Beyond Meat termékek lépnek a helyükbe.
A McPlant közvetlenül a flexitáriánusokat célozza, hiszen mindig is ők jelentették a „növényi alapú” gyorséttermi termékek elsődleges fogyasztóit.
„A két termékkel a vendégeket arra szeretnénk ösztönözni, hogy kipróbálják a húsmentes alternatívákat” – áll a McDonald’s sajtóközleményében. – „A McPlant új növényi alapú kínálata alapvetően minden vendégünknek, de kifejezetten a flexitáriánusoknak szól. Ezzel az új platformmal szeretnénk megfelelő növényi alapú alternatívákat kínálni, és örülünk, ha néhány vendégünket a húsról való alkalmankénti lemondásra tudjuk ösztönözni.” //
Kapcsolódó cikkeink
A növényi alapú innovációkra ösztönzőleg hat a fermentáció, a regionális ízek és az árparitás
Bár a növényi alapú ágazat eddig is jelentős sikereket ért…
Tovább olvasom >Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >