Németország: se nem vega, se nem vegán a McDonald’s McPlant Burger és a McPlant Nuggets
Nagy port kavart a német közösségi médiában a hír, miszerint a McDonald’s McPlant burger és McPlant nuggets nem alkalmas sem vegánok, sem vegetáriánusok számára az elkészítésükhöz használt szószok és amiatt, hogy a termékek érintkezhetnek állati hússal, hiszen ugyanazon a grillsütőn készülnek, mint a hústermékek.
Ráadásul ezeknek a termékeknek a bevezetésével a vegánbarát hamburgerek is eltűnnek az éttermekből: a „Veganburger TS” és a „Fresh Vegan TS” a gyér keresletre hivatkozva lekerül az étlapokról, és a minden jel szerint sajtot és tojásalapú szószt is tartalmazó Beyond Meat termékek lépnek a helyükbe.
A McPlant közvetlenül a flexitáriánusokat célozza, hiszen mindig is ők jelentették a „növényi alapú” gyorséttermi termékek elsődleges fogyasztóit.
„A két termékkel a vendégeket arra szeretnénk ösztönözni, hogy kipróbálják a húsmentes alternatívákat” – áll a McDonald’s sajtóközleményében. – „A McPlant új növényi alapú kínálata alapvetően minden vendégünknek, de kifejezetten a flexitáriánusoknak szól. Ezzel az új platformmal szeretnénk megfelelő növényi alapú alternatívákat kínálni, és örülünk, ha néhány vendégünket a húsról való alkalmankénti lemondásra tudjuk ösztönözni.” //
Kapcsolódó cikkeink
Hús, tej, tojás? Így válthatók ki növényi alapú termékekkel
Folyamatosan nő a növényi alapú termékek népszerűsége, ma már a…
Tovább olvasom >McDonald’s visszahódítási stratégia: megérkezett a McValue
A McDonald’s, az Egyesült Államok legnagyobb gyorsétteremlánca, új menükoncepcióval próbálja…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kivonul a Carrefour Ománból
Közel három évtizednyi működés után kivonul a Carrefour Ománból –…
Tovább olvasom >Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz…
Tovább olvasom >Az AB InBev és a 1st Phorm közösen fejleszt új energiaital-márkát
Az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) a sporttáplálkozással és étrend-kiegészítőkkel foglalkozó…
Tovább olvasom >