Német befektető vásárolta meg a The Body Shopot
Új tulajdonosa van a The Body Shopnak, mivel a (korábbi) brazil tulajdonos, a Natura & Co eladta fenntartható kozmetikai láncát a német Aurelius Group befektetési alapnak.
Alig hat évvel ezelőtt a Natura&Co egymilliárd eurót fizetett a brit láncért, most azonban mindössze 207 millió fontért engedi el az aktivista szépségápolási láncot. A kiskereskedelmi lánc eredményei már jó ideje csalódást keltőek, és augusztus óta hivatalosan is eladó volt – bár már jóval régebben is folytak találgatások az esetleges eladásról.
Az új tulajdonos, az Aurelius Group üzemelteti a Footasylum divatáruházláncot és a LloydsPharmacy gyógyszertárláncot is. Az eszközalap azt állítja, hogy konkrét ágazatok helyett inkább lehetőségekbe fektet, és a The Body Shop esetében mindenképpen lát lehetőségeket: a működési fejlesztéseknek lehetővé kell tenniük, hogy a márka profitáljon a gyorsan növekvő szépségápolási piac pozitív trendjeiből – állítja a sajtóközlemény.
Az 1976-ban Anita Roddick környezetvédelmi és állatjogi aktivista által alapított The Body Shop a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának egyik úttörője volt. A márka nem teszteli termékeit állatokon, és tisztességes partnerségre törekszik a termelőkkel és beszállítókkal. A londoni székhelyű kiskereskedő 7000 embert foglalkoztat, húsz országban több mint 900 saját tulajdonú, emellett további 69 piacon mintegy 1600 franchise-üzlettel rendelkezik.
Kapcsolódó cikkeink
Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >Új korszak az arcápolásban
Az arcápolási termékek piacának dinamikus növekedése nem új jelenség, azonban…
Tovább olvasom >Megnyitotta 250. üzletét a Rossmann
A Rossmann családdal, a cégcsoport nemzetközi vezetőivel és a társtulajdonos AS Watsonnal közösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >Intrum Fizetőképességi Index: Ismét javult a magyarok fizetőképessége, de még korai lehet az öröm
Az idei év elején tovább javult a magyarok fizetőképessége, az…
Tovább olvasom >