Nem vált be a Walmart által kísérleti jelleggel bevezetett RFID blokkellenőrzés
A Walmart nemrégiben leállította egy olyan gép tesztelését, amely a kiskereskedő scan-and-go pénztárgépes megoldásával végrehajtott vásárlásokat ellenőrizte az Arkansas állambeli Bentonville egyik üzletében – közölte a kiskereskedő szóvivője.
A gép, amelyet a kiskereskedő legalább november óta tesztelt, rádiófrekvenciás azonosító (RFID) technológiát használt a vásárlások ellenőrzésére. A gép mellett egy kék jelzés jelent meg a padlón, és a vásárlókat felirat utasította, hogy „helyezze a kosarát a négyzetre”. A gép közelében egy csomagolóhely is kialakításra került, illetve az itt elhelyezett egyéb feliratok arra buzdították a vásárlókat, hogy próbálják ki az új, gyorsabb kasszát.
A kísérleti projekt a kiskereskedő által kipróbált legújabb pénztárgép-innováció, amellyel a vállalat – más kiskereskedőkhöz hasonlóan – igyekszik csökkenteni az áruveszteséget a kasszazónában.
A Walmart szóvivője nem nyilatkozott arról, miért ért véget január végén az automata nyugtaellenőrző gép kísérleti projektje, de megjegyezte, hogy a kiskereskedő a tesztelés során szerzett tapasztalatait felhasználja más innovációk kipróbálásakor.
Bár az új technológia tesztüzeme véget ért, az mégis rávilágít arra, hogy a kiskereskedők milyen nagy hangsúlyt fektetnek az önkiszolgáló pénztárgépes lehetőségek biztosítására. Az RFID-technológia használata is figyelemre méltó, hiszen az már évtizedek óta létezik, de csak mostanában kezdett teret nyerni például az olyan kiskereskedőknél, mint a Walmart és az Uniqlo.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >