Nem vált be a Walmart által kísérleti jelleggel bevezetett RFID blokkellenőrzés
A Walmart nemrégiben leállította egy olyan gép tesztelését, amely a kiskereskedő scan-and-go pénztárgépes megoldásával végrehajtott vásárlásokat ellenőrizte az Arkansas állambeli Bentonville egyik üzletében – közölte a kiskereskedő szóvivője.
A gép, amelyet a kiskereskedő legalább november óta tesztelt, rádiófrekvenciás azonosító (RFID) technológiát használt a vásárlások ellenőrzésére. A gép mellett egy kék jelzés jelent meg a padlón, és a vásárlókat felirat utasította, hogy „helyezze a kosarát a négyzetre”. A gép közelében egy csomagolóhely is kialakításra került, illetve az itt elhelyezett egyéb feliratok arra buzdították a vásárlókat, hogy próbálják ki az új, gyorsabb kasszát.
A kísérleti projekt a kiskereskedő által kipróbált legújabb pénztárgép-innováció, amellyel a vállalat – más kiskereskedőkhöz hasonlóan – igyekszik csökkenteni az áruveszteséget a kasszazónában.
A Walmart szóvivője nem nyilatkozott arról, miért ért véget január végén az automata nyugtaellenőrző gép kísérleti projektje, de megjegyezte, hogy a kiskereskedő a tesztelés során szerzett tapasztalatait felhasználja más innovációk kipróbálásakor.
Bár az új technológia tesztüzeme véget ért, az mégis rávilágít arra, hogy a kiskereskedők milyen nagy hangsúlyt fektetnek az önkiszolgáló pénztárgépes lehetőségek biztosítására. Az RFID-technológia használata is figyelemre méltó, hiszen az már évtizedek óta létezik, de csak mostanában kezdett teret nyerni például az olyan kiskereskedőknél, mint a Walmart és az Uniqlo.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >