Nem vált be a Walmart által kísérleti jelleggel bevezetett RFID blokkellenőrzés
A Walmart nemrégiben leállította egy olyan gép tesztelését, amely a kiskereskedő scan-and-go pénztárgépes megoldásával végrehajtott vásárlásokat ellenőrizte az Arkansas állambeli Bentonville egyik üzletében – közölte a kiskereskedő szóvivője.
A gép, amelyet a kiskereskedő legalább november óta tesztelt, rádiófrekvenciás azonosító (RFID) technológiát használt a vásárlások ellenőrzésére. A gép mellett egy kék jelzés jelent meg a padlón, és a vásárlókat felirat utasította, hogy „helyezze a kosarát a négyzetre”. A gép közelében egy csomagolóhely is kialakításra került, illetve az itt elhelyezett egyéb feliratok arra buzdították a vásárlókat, hogy próbálják ki az új, gyorsabb kasszát.
A kísérleti projekt a kiskereskedő által kipróbált legújabb pénztárgép-innováció, amellyel a vállalat – más kiskereskedőkhöz hasonlóan – igyekszik csökkenteni az áruveszteséget a kasszazónában.
A Walmart szóvivője nem nyilatkozott arról, miért ért véget január végén az automata nyugtaellenőrző gép kísérleti projektje, de megjegyezte, hogy a kiskereskedő a tesztelés során szerzett tapasztalatait felhasználja más innovációk kipróbálásakor.
Bár az új technológia tesztüzeme véget ért, az mégis rávilágít arra, hogy a kiskereskedők milyen nagy hangsúlyt fektetnek az önkiszolgáló pénztárgépes lehetőségek biztosítására. Az RFID-technológia használata is figyelemre méltó, hiszen az már évtizedek óta létezik, de csak mostanában kezdett teret nyerni például az olyan kiskereskedőknél, mint a Walmart és az Uniqlo.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >