Nem vált be a Walmart által kísérleti jelleggel bevezetett RFID blokkellenőrzés
A Walmart nemrégiben leállította egy olyan gép tesztelését, amely a kiskereskedő scan-and-go pénztárgépes megoldásával végrehajtott vásárlásokat ellenőrizte az Arkansas állambeli Bentonville egyik üzletében – közölte a kiskereskedő szóvivője.
A gép, amelyet a kiskereskedő legalább november óta tesztelt, rádiófrekvenciás azonosító (RFID) technológiát használt a vásárlások ellenőrzésére. A gép mellett egy kék jelzés jelent meg a padlón, és a vásárlókat felirat utasította, hogy „helyezze a kosarát a négyzetre”. A gép közelében egy csomagolóhely is kialakításra került, illetve az itt elhelyezett egyéb feliratok arra buzdították a vásárlókat, hogy próbálják ki az új, gyorsabb kasszát.
A kísérleti projekt a kiskereskedő által kipróbált legújabb pénztárgép-innováció, amellyel a vállalat – más kiskereskedőkhöz hasonlóan – igyekszik csökkenteni az áruveszteséget a kasszazónában.
A Walmart szóvivője nem nyilatkozott arról, miért ért véget január végén az automata nyugtaellenőrző gép kísérleti projektje, de megjegyezte, hogy a kiskereskedő a tesztelés során szerzett tapasztalatait felhasználja más innovációk kipróbálásakor.
Bár az új technológia tesztüzeme véget ért, az mégis rávilágít arra, hogy a kiskereskedők milyen nagy hangsúlyt fektetnek az önkiszolgáló pénztárgépes lehetőségek biztosítására. Az RFID-technológia használata is figyelemre méltó, hiszen az már évtizedek óta létezik, de csak mostanában kezdett teret nyerni például az olyan kiskereskedőknél, mint a Walmart és az Uniqlo.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >Újabb amerikai Frito-Lay üzemben állította le a gyártást a PepsiCo
Öt évtized után leállította a gyártást dél-kaliforniai üzemében a PepsiCo:…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >