Nem válik meg a Kellogg növényi alapú márkáitól
A Kellogg nem válik meg növényi alapú márkáitól, mondta Steve Cahillane vezérigazgató a vállalat legutóbbi eredménybeszámolóján.
A MorningStar Farms márkát is magába foglaló szegmens eladásától való tartózkodásról szóló döntést azért hozta meg, mert a növényi alapú kategóriában a termékeladások továbbra is stagnálnak.
A vállalat a legutóbbi negyedévben felülmúlta a Wall Street várakozásait: az egy évvel korábbi időszakhoz képest 12%-kal emelkedett árbevétel elérte a 3,83 milliárd dollárt. A Kellogg’s termékek ára 15,6%-kal nőtt a vizsgálat tárgyát képező 12 hónappal korábbi időszakhoz képest.
Miután a Kellogg a gabonapehely-üzletágban munkaerőhiánnyal és ellátási láncbeli kihívásokkal kellett szembenézzen és tavaly bejelentette, hogy három vállalatra szándékozik szétválni, most irányt váltott a portfólió küszködő részeinek menedzsmentje érdekében, míg portfoliója többi részében a magas infláció gyümölcseit aratja.
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Megszünteti két növényi alapú tejitalának gyártását a Danone US
Azért született döntés a Silk Nextmilk és a So Delicious…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >