Nem válik meg a Kellogg növényi alapú márkáitól
A Kellogg nem válik meg növényi alapú márkáitól, mondta Steve Cahillane vezérigazgató a vállalat legutóbbi eredménybeszámolóján.
A MorningStar Farms márkát is magába foglaló szegmens eladásától való tartózkodásról szóló döntést azért hozta meg, mert a növényi alapú kategóriában a termékeladások továbbra is stagnálnak.
A vállalat a legutóbbi negyedévben felülmúlta a Wall Street várakozásait: az egy évvel korábbi időszakhoz képest 12%-kal emelkedett árbevétel elérte a 3,83 milliárd dollárt. A Kellogg’s termékek ára 15,6%-kal nőtt a vizsgálat tárgyát képező 12 hónappal korábbi időszakhoz képest.
Miután a Kellogg a gabonapehely-üzletágban munkaerőhiánnyal és ellátási láncbeli kihívásokkal kellett szembenézzen és tavaly bejelentette, hogy három vállalatra szándékozik szétválni, most irányt váltott a portfólió küszködő részeinek menedzsmentje érdekében, míg portfoliója többi részében a magas infláció gyümölcseit aratja.
Kapcsolódó cikkeink
„Kellanova” néven működik tovább a Kellogg snack üzletága a gabonapehely-részleg kiválása után
A Kellogg Co globális snack üzletága az észak-amerikai cereália-részleg kiválását…
Tovább olvasom >Üdvözlünk körünkben! – A nap képe
A Burger King és a McDonald’s azt jelentik egymásnak, mint…
Tovább olvasom >Az érték idén mindent visz: étel- és italtrendek 2023-ban
A megélhetési válsághoz és az inflációhoz való alkalmazkodás a fogyasztókat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teljesen alkoholmentes és páratlan ízvilágú: itt az új Stella Artois 0.0%
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel…
Tovább olvasom >„Az év legnagyobb volumenű képzési programja díjat” nyerte el a Vajda-Papír
A Vajda-Papírnak ítélte oda az „Az év legnagyobb volumenű képzési programja…
Tovább olvasom >Életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás
Szigorúbb szabályozás lépett életbe, a rovarfehérjét tartalmazó élelmiszereken fel kell…
Tovább olvasom >