Nem válik meg a Kellogg növényi alapú márkáitól
A Kellogg nem válik meg növényi alapú márkáitól, mondta Steve Cahillane vezérigazgató a vállalat legutóbbi eredménybeszámolóján.
A MorningStar Farms márkát is magába foglaló szegmens eladásától való tartózkodásról szóló döntést azért hozta meg, mert a növényi alapú kategóriában a termékeladások továbbra is stagnálnak.
A vállalat a legutóbbi negyedévben felülmúlta a Wall Street várakozásait: az egy évvel korábbi időszakhoz képest 12%-kal emelkedett árbevétel elérte a 3,83 milliárd dollárt. A Kellogg’s termékek ára 15,6%-kal nőtt a vizsgálat tárgyát képező 12 hónappal korábbi időszakhoz képest.
Miután a Kellogg a gabonapehely-üzletágban munkaerőhiánnyal és ellátási láncbeli kihívásokkal kellett szembenézzen és tavaly bejelentette, hogy három vállalatra szándékozik szétválni, most irányt váltott a portfólió küszködő részeinek menedzsmentje érdekében, míg portfoliója többi részében a magas infláció gyümölcseit aratja.
Kapcsolódó cikkeink
HiPP 100%-ban növényi alapú termékcsalád
A HiPP bevezeti a tisztán növényi alapanyagok felhasználásával készült bébiétel-termékcsaládját,…
Tovább olvasom >Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >Megmentette a Deliciously Ella az Allplants márkát
A Deliciously Ella tulajdonosai, Ella és Matthew Mills megvásárolták a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >