Nem válik meg a Kellogg növényi alapú márkáitól
A Kellogg nem válik meg növényi alapú márkáitól, mondta Steve Cahillane vezérigazgató a vállalat legutóbbi eredménybeszámolóján.
A MorningStar Farms márkát is magába foglaló szegmens eladásától való tartózkodásról szóló döntést azért hozta meg, mert a növényi alapú kategóriában a termékeladások továbbra is stagnálnak.
A vállalat a legutóbbi negyedévben felülmúlta a Wall Street várakozásait: az egy évvel korábbi időszakhoz képest 12%-kal emelkedett árbevétel elérte a 3,83 milliárd dollárt. A Kellogg’s termékek ára 15,6%-kal nőtt a vizsgálat tárgyát képező 12 hónappal korábbi időszakhoz képest.
Miután a Kellogg a gabonapehely-üzletágban munkaerőhiánnyal és ellátási láncbeli kihívásokkal kellett szembenézzen és tavaly bejelentette, hogy három vállalatra szándékozik szétválni, most irányt váltott a portfólió küszködő részeinek menedzsmentje érdekében, míg portfoliója többi részében a magas infláció gyümölcseit aratja.
Kapcsolódó cikkeink
A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >