Nem válik meg a Kellogg növényi alapú márkáitól
A Kellogg nem válik meg növényi alapú márkáitól, mondta Steve Cahillane vezérigazgató a vállalat legutóbbi eredménybeszámolóján.
A MorningStar Farms márkát is magába foglaló szegmens eladásától való tartózkodásról szóló döntést azért hozta meg, mert a növényi alapú kategóriában a termékeladások továbbra is stagnálnak.
A vállalat a legutóbbi negyedévben felülmúlta a Wall Street várakozásait: az egy évvel korábbi időszakhoz képest 12%-kal emelkedett árbevétel elérte a 3,83 milliárd dollárt. A Kellogg’s termékek ára 15,6%-kal nőtt a vizsgálat tárgyát képező 12 hónappal korábbi időszakhoz képest.
Miután a Kellogg a gabonapehely-üzletágban munkaerőhiánnyal és ellátási láncbeli kihívásokkal kellett szembenézzen és tavaly bejelentette, hogy három vállalatra szándékozik szétválni, most irányt váltott a portfólió küszködő részeinek menedzsmentje érdekében, míg portfoliója többi részében a magas infláció gyümölcseit aratja.
Kapcsolódó cikkeink
HiPP 100%-ban növényi alapú termékcsalád
A HiPP bevezeti a tisztán növényi alapanyagok felhasználásával készült bébiétel-termékcsaládját,…
Tovább olvasom >Regisztráljon most látogatóként a Free From & Specialty Food & Wine Expo 2025 rendezvényre Bécsben!
Már megnyílt a regisztráció a Free From & Specialty Food…
Tovább olvasom >Kivezeti a német piacról a Provamel márkát a Danone
Augusztustól megszünteti a Provamel márka forgalmazását a Danone Németországban. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >