Nem gyártja többé a Barilla a növényi alapú Tolerant Foods tésztákat
Leállítja a Barilla Group minimálisan feldolgozott hüvelyesekből készült tésztáinak gyártását az Egyesült Államokban.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A döntésről honlapján és az Instagramon hírt adó Tolerant Foods azt írta, hogy becslései alapján a termékek még májusig megtalálhatók lesznek az üzletek polcain.
A Tolerant Foods márka alatt kínált termékek között megtalálható volt a bio zöldlencse szarvacska, bio zöldlencse penne, bio zöld lencse rotini, bio vöröslencse penne, bio vöröslencse rotini, bio csicseriborsó penne és bio csicseriborsó rotini.
A Barilla 2018-ban szerezte meg a Tolerant márkát az MXO Global Inc. felvásárlása keretében. A márka 2020 augusztusában dobta piacra a hüvelyes alapú tészták gyermekeknek szánt termékcsaládját bio csicseriborsó „Alphaland”, bio zöldlencse „Safari” és bio vöröslencse „Galaxy” fantázianevű termékekkel. Ez 2022 júliusában bio csicseriborsós spagettivel egészült ki.
A cég szóvivője elmondta, hogy a Barilla ezek után a saját márkaneve alatt különböző táplálkozási előnyöket kínáló termékekre koncentrál. A fogyasztók a jövőben is a preferenciáiknak leginkább megfelelő tésztát választhatják a Barilla Classic vagy Al Bronzo (durum), a Barilla Chickpea (csicseriborsó) and Red Lentil (vöröslencse), a Barilla Protein+ (növényi alapú), a Barilla Whole Grain (teljes kiőrlésű), illetve a Barilla Classic Gluténmentes termékek közül . //
Kapcsolódó cikkeink
Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >A nosztalgia jegyében dob piacra új ízt a Coca-Cola Amerikában
Február 10-én mutatja be a Coca-Cola legújabb üdítőjét, az Orange…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >