Nem gyártja többé a Barilla a növényi alapú Tolerant Foods tésztákat
Leállítja a Barilla Group minimálisan feldolgozott hüvelyesekből készült tésztáinak gyártását az Egyesült Államokban.
A cikk a Trade magazin 2024/6-7. lapszámában olvasható.
A döntésről honlapján és az Instagramon hírt adó Tolerant Foods azt írta, hogy becslései alapján a termékek még májusig megtalálhatók lesznek az üzletek polcain.
A Tolerant Foods márka alatt kínált termékek között megtalálható volt a bio zöldlencse szarvacska, bio zöldlencse penne, bio zöld lencse rotini, bio vöröslencse penne, bio vöröslencse rotini, bio csicseriborsó penne és bio csicseriborsó rotini.
A Barilla 2018-ban szerezte meg a Tolerant márkát az MXO Global Inc. felvásárlása keretében. A márka 2020 augusztusában dobta piacra a hüvelyes alapú tészták gyermekeknek szánt termékcsaládját bio csicseriborsó „Alphaland”, bio zöldlencse „Safari” és bio vöröslencse „Galaxy” fantázianevű termékekkel. Ez 2022 júliusában bio csicseriborsós spagettivel egészült ki.
A cég szóvivője elmondta, hogy a Barilla ezek után a saját márkaneve alatt különböző táplálkozási előnyöket kínáló termékekre koncentrál. A fogyasztók a jövőben is a preferenciáiknak leginkább megfelelő tésztát választhatják a Barilla Classic vagy Al Bronzo (durum), a Barilla Chickpea (csicseriborsó) and Red Lentil (vöröslencse), a Barilla Protein+ (növényi alapú), a Barilla Whole Grain (teljes kiőrlésű), illetve a Barilla Classic Gluténmentes termékek közül . //
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Megújítja a Danone az Activiát a Z generáció kedvéért
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >