Nem akarnak többkattintásos e-élményt a fogyasztók
A fogyasztók 70%-a otthagyja azt az e-commerce oldalt, és másikra látogat, ha néhány kattintás után nem kapja meg a kívánt eredményt – állapította meg a Sitecore nevű digitális élménykezelés-szoftver szolgáltató.

Egyre szigorúbbak a vásárlók
A kutatásból kiderült továbbá, hogy a legtöbb fogyasztónak (65%) nincs sok türelme a lassú, vagy nem megfelelően működő oldalakhoz a pandémia kitörése óta, és több mint egyharmaduk (43%) kevésbé hűséges azokhoz a márkákhoz, amelyeket a járvány kitörése előtt általában vásárolt.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI a palackozott víz porciózásával reagál a kánikulára az Egyesült Királyságban
Az Aldi megkezdi a palackozott víz vásárlásának korlátozását, mivel a…
Tovább olvasom >Új szereplő az e-kereskedelmi piacon: Elindult az Avokado online bevásárlóplatform
Székács Tibor neve az FMCG-piacon nem ismeretlen: a Plus Élelmiszer Diszkont és…
Tovább olvasom >VPK: A partnerség szó nem csak frázis
A háború, az emelkedő energiaárak és a globális infláció közepette…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tesco önkiszolgáló pénztárakra cseréli a hagyományos kasszákat
A Tesco számos nagyobb üzletéből kivonja a személyzettel rendelkező pénztárak…
Tovább olvasom >Az élelmiszer-pazarlás rejtett erőforrás: a biometán az orosz gáz alternatívája lehet
Az élelmiszerlánc minden lépésében megtalálható biológiai hulladék az orosz gázimport…
Tovább olvasom >A Johnson & Johnson leállítja a talkum-alapú babapúder globális értékesítését
A Johnson & Johnson 2023-ban leállítja a talkum alapú babapúder…
Tovább olvasom >