Nem akarnak többkattintásos e-élményt a fogyasztók
A fogyasztók 70%-a otthagyja azt az e-commerce oldalt, és másikra látogat, ha néhány kattintás után nem kapja meg a kívánt eredményt – állapította meg a Sitecore nevű digitális élménykezelés-szoftver szolgáltató.

Egyre szigorúbbak a vásárlók
A kutatásból kiderült továbbá, hogy a legtöbb fogyasztónak (65%) nincs sok türelme a lassú, vagy nem megfelelően működő oldalakhoz a pandémia kitörése óta, és több mint egyharmaduk (43%) kevésbé hűséges azokhoz a márkákhoz, amelyeket a járvány kitörése előtt általában vásárolt.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágább lesz idén a vegán grillezés Németországban
7%-kal emelkedett a vegán grilltermékek ára Németországban a 2024-es évhez…
Tovább olvasom >AI-képzést indít kiskereskedőknek a Google és a Német Kereskedelmi Szövetség
A Google és a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) közös kezdeményezésével…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >