Nem akarnak többkattintásos e-élményt a fogyasztók
A fogyasztók 70%-a otthagyja azt az e-commerce oldalt, és másikra látogat, ha néhány kattintás után nem kapja meg a kívánt eredményt – állapította meg a Sitecore nevű digitális élménykezelés-szoftver szolgáltató.

Egyre szigorúbbak a vásárlók
A kutatásból kiderült továbbá, hogy a legtöbb fogyasztónak (65%) nincs sok türelme a lassú, vagy nem megfelelően működő oldalakhoz a pandémia kitörése óta, és több mint egyharmaduk (43%) kevésbé hűséges azokhoz a márkákhoz, amelyeket a járvány kitörése előtt általában vásárolt.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
150 milliós bírságot kapott a Shein
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont az online vásárlás során
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Növelte bevételét, működési eredményét az Árukereső cseh anyacége tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online piacterek új kihívások előtt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >30 éves a Lufthansa Systems Hungária: ma már több mint 800 főt foglalkoztat az IT vállalat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb zöld projektek előkészítését kezdte meg az AutoWallis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >