Nem akarnak többkattintásos e-élményt a fogyasztók
A fogyasztók 70%-a otthagyja azt az e-commerce oldalt, és másikra látogat, ha néhány kattintás után nem kapja meg a kívánt eredményt – állapította meg a Sitecore nevű digitális élménykezelés-szoftver szolgáltató.

Egyre szigorúbbak a vásárlók
A kutatásból kiderült továbbá, hogy a legtöbb fogyasztónak (65%) nincs sok türelme a lassú, vagy nem megfelelően működő oldalakhoz a pandémia kitörése óta, és több mint egyharmaduk (43%) kevésbé hűséges azokhoz a márkákhoz, amelyeket a járvány kitörése előtt általában vásárolt.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >