Nem akarnak többkattintásos e-élményt a fogyasztók
A fogyasztók 70%-a otthagyja azt az e-commerce oldalt, és másikra látogat, ha néhány kattintás után nem kapja meg a kívánt eredményt – állapította meg a Sitecore nevű digitális élménykezelés-szoftver szolgáltató.
A kutatásból kiderült továbbá, hogy a legtöbb fogyasztónak (65%) nincs sok türelme a lassú, vagy nem megfelelően működő oldalakhoz a pandémia kitörése óta, és több mint egyharmaduk (43%) kevésbé hűséges azokhoz a márkákhoz, amelyeket a járvány kitörése előtt általában vásárolt.
RCE
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Interjú Daradics Kingával, az eMAG új vezérigazgatójával: Jövőkép és innovációk az e-kereskedelemben
Daradics Kinga, az eMAG frissen kinevezett új vezérigazgatója a Pénzcentrumnak…
Tovább olvasom >Késedelmek várhatóak a Shein és Temu rendeléseknél az amerikai vámhatóságok új intézkedései miatt
A legfrissebb jelentések szerint az amerikai Vám- és Határvédelem (CBP)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >