Nem akarja a húst utánozni a Beyond Meat legújabb terméke
A Beyond Meat növényi alapú húsfogyasztás erőteljes visszaesése közepette forgalomba kerülő legújabb terméke nem hivatott utánozni sem a marha-, sem a sertés- vagy csirkehúst.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A Beyond Meat bemutatta legújabb, Sun Sausage nevű termékét, amely nem kívánja a marha-, sertés- vagy baromfihúst utánozni. A vállalat a terméket úgy fejlesztette, hogy az nagyszerű kiegészítője lehet bármely más fogásnak is.
A Sun Sausage teljes értékű, tiszta összetevőket, így spenótot, paprikát, barna rizst és vörös lencsét tartalmaz. Az Egyesült Államokban kizárólag a Sprouts Farmers Markets üzleteiben kapható termék három ízesítésben érhető el: Pineapple Jalapeno, Pesto és Cajun.
Az innováció debütálása idején a Beyond Meat még mindig pénzügyi nehézségekkel küszködik. Miután májusban a vállalat a nyolcadik egymást követő negyedévben jelentett csökkenő bevételt, Ethan Brown vezérigazgató azt mondta, hogy optimista a 2024-es évet tekintve, és szerinte az új szívbarát termékek segíthetnek a küszködő vállalatnak a kilábalásban. //
Kapcsolódó cikkeink
A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >ProVeg: a német Lidl kínálja a legkedvezőbb áron a vegán termékeket
A Lidl növényi alapú felvágottat, virslit, húspogácsát, halrudakat, friss sajtot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >