Nem akarja a húst utánozni a Beyond Meat legújabb terméke
A Beyond Meat növényi alapú húsfogyasztás erőteljes visszaesése közepette forgalomba kerülő legújabb terméke nem hivatott utánozni sem a marha-, sem a sertés- vagy csirkehúst.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A Beyond Meat bemutatta legújabb, Sun Sausage nevű termékét, amely nem kívánja a marha-, sertés- vagy baromfihúst utánozni. A vállalat a terméket úgy fejlesztette, hogy az nagyszerű kiegészítője lehet bármely más fogásnak is.
A Sun Sausage teljes értékű, tiszta összetevőket, így spenótot, paprikát, barna rizst és vörös lencsét tartalmaz. Az Egyesült Államokban kizárólag a Sprouts Farmers Markets üzleteiben kapható termék három ízesítésben érhető el: Pineapple Jalapeno, Pesto és Cajun.
Az innováció debütálása idején a Beyond Meat még mindig pénzügyi nehézségekkel küszködik. Miután májusban a vállalat a nyolcadik egymást követő negyedévben jelentett csökkenő bevételt, Ethan Brown vezérigazgató azt mondta, hogy optimista a 2024-es évet tekintve, és szerinte az új szívbarát termékek segíthetnek a küszködő vállalatnak a kilábalásban. //
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >Megvette a The Nutriment Company a német BAF Petfoodot
Meg nem nevezett összegért vásárolta meg a svéd The Nutriment…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >