Negyedmilliárdos kapacitásbővítés a székesfehérvári Cerbonánál
A Cerbona-termékeket gyártó Naponta Kft. 250 millió forintos beruházással bővítette termelését Székesfehérváron – közölte a cég az MTI-vel.
Az összeg feléből új gyártósort állítottak üzembe, amelyen a Cerbona puffasztott gabonaszeletei készülnek. A fejlesztés részeként a társaság eddig két helyen zajló gyártását egy helyre összpontosították, átalakították és modernizálták a megmaradó csarnokot.
Mészáros Tamás ügyvezető igazgató elmondta, hogy a Naponta Kft. 2014-ben lépett be a puffasztott gabonaszeletek piacára, ahol mostanra már a második legnagyobb márkának számít a Cerbona. Kezdetben bérgyártásban készültek a gabonaszeletei, de a termék népszerűsége láttán az önálló előállításhoz szükséges beruházásról döntöttek.
A társaság 10 százalékos növekedéssel már hárommilliárd forintot meghaladó forgalmat ért el 2015-ben, amelyből az export közel 20 százalékot tett ki. Termékeit szállítja Romániába, Görögországba, Bulgáriába, Szerbiába, Lengyelországba, sőt még Svédországba és az ázsiai térségbe is.
2016-ban további nyolcszázalékos árbevétel-növekedést vár a 130 munkavállalót foglalkoztató Naponta Kft. A Cerbona piacvezető a márkás müzli szeletek és müzlik között Magyarországon. A cég az év első kilenc hónapjában 21 százalékkal tudta növelni a müzliszeleteinek forgalmát, míg a müzlik értékesítése csaknem tíz százalékkal emelkedett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever 75 millió euró értékben fektet be Nyírbátorban
Új termékkategória és világszerte ismert szépségápolási márkák gyártási tevékenységét hozza…
Tovább olvasom >Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona
Több mint egymilliárd forintból bővítette gyártókapacitását a Cerbona Zrt. Mészáros…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >