Negyedével csökken a vajak ára a Lidlnél
A Lidl Magyarország a mai naptól jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb vajak árát. Az intézkedésnek köszönhetően az érintett termékek 21, illetve 25 százalékkal olcsóbban érhetőek el a Lidl áruházakban, ami a fogyasztók számára jelentős megtakarítást eredményezhet.

21%-kal kevesebbet kell a vajért fizetni
A Lidl Magyarország mindent megtesz annak érdekében, hogy vásárlói számára a legjobb árakat tudja biztosítani, ezért folyamatosan figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket, valamint a piaci változásokat és azokra a lehető leggyorsabban reagál. Ennek eredményeként 2023. február 8-tól a 250 gramm kiszerelésű 82%-os zsírtartalmú Pilos vaj, valamint a szintén 250 grammos, 80%-os zsírtartalmú sózott Pilos vaj árait 25 százalékkal csökkentette. Ezek a termékek az eddigi 1199 forintos ár helyett mától 899 forintért vásárolhatóak meg. Továbbá az áruházlánc szintén csökkentette a hazai, 100 grammos Mizo vaj árát is, ami az eddigi 479 forintról 379 forintra mérséklődött, vagyis közel 21%-kal kevesebbet kell érte fizetni.
„Működésünk egyik legfontosabb pillére, hogy – a frissesség és minőség mellett – a legjobb árakat biztosítsuk a magyar emberek számára, akik egyre inkább megnézik, hogy mire és mennyit költenek. A három tartósan árcsökkentett vaj, ami az elmúlt negyedév során egyébként a teljes vajforgalmunk több mint 60 százalékát tette ki, egyértelmű segítséget jelent majd a fogyasztóknak a mindennapi bevásárlásban. Célunk azonban, hogy az elkövetkező hónapokban további árcsökkenést, kedvezményeket tudjunk biztosítani vásárlóinknak minél több árukategória esetében.”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc legutóbb az akciós újságok háztartásokba történő szórásának megszüntetésével mérsékelte papírfelhasználását, és az így megtakarított összeget is a hétről-hétre megújuló akciós termékek számának kibővítésére fordítja.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Elemző az M1-en: ez az árképzés pofátlan a multik részéről
Az élelmiszerkereskedő cégek számára hatalmas extraprofitot jelentő élelmiszer-árképzést ésszerű keretek…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >