Negyedével csökken a vajak ára a Lidlnél
A Lidl Magyarország a mai naptól jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb vajak árát. Az intézkedésnek köszönhetően az érintett termékek 21, illetve 25 százalékkal olcsóbban érhetőek el a Lidl áruházakban, ami a fogyasztók számára jelentős megtakarítást eredményezhet.

21%-kal kevesebbet kell a vajért fizetni
A Lidl Magyarország mindent megtesz annak érdekében, hogy vásárlói számára a legjobb árakat tudja biztosítani, ezért folyamatosan figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket, valamint a piaci változásokat és azokra a lehető leggyorsabban reagál. Ennek eredményeként 2023. február 8-tól a 250 gramm kiszerelésű 82%-os zsírtartalmú Pilos vaj, valamint a szintén 250 grammos, 80%-os zsírtartalmú sózott Pilos vaj árait 25 százalékkal csökkentette. Ezek a termékek az eddigi 1199 forintos ár helyett mától 899 forintért vásárolhatóak meg. Továbbá az áruházlánc szintén csökkentette a hazai, 100 grammos Mizo vaj árát is, ami az eddigi 479 forintról 379 forintra mérséklődött, vagyis közel 21%-kal kevesebbet kell érte fizetni.
„Működésünk egyik legfontosabb pillére, hogy – a frissesség és minőség mellett – a legjobb árakat biztosítsuk a magyar emberek számára, akik egyre inkább megnézik, hogy mire és mennyit költenek. A három tartósan árcsökkentett vaj, ami az elmúlt negyedév során egyébként a teljes vajforgalmunk több mint 60 százalékát tette ki, egyértelmű segítséget jelent majd a fogyasztóknak a mindennapi bevásárlásban. Célunk azonban, hogy az elkövetkező hónapokban további árcsökkenést, kedvezményeket tudjunk biztosítani vásárlóinknak minél több árukategória esetében.”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc legutóbb az akciós újságok háztartásokba történő szórásának megszüntetésével mérsékelte papírfelhasználását, és az így megtakarított összeget is a hétről-hétre megújuló akciós termékek számának kibővítésére fordítja.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >A GKI 2-2,5%-os gazdasági növekedést vár 2025-ben
A GKI Gazdaságkutató Zrt. 2025-re 2-2,5%-os GDP-növekedést prognosztizál, amely a külpiaci…
Tovább olvasom >