Negyedével csökken a vajak ára a Lidlnél
A Lidl Magyarország a mai naptól jelentős mértékben és tartósan csökkenti a kínálatában található, legnépszerűbb vajak árát. Az intézkedésnek köszönhetően az érintett termékek 21, illetve 25 százalékkal olcsóbban érhetőek el a Lidl áruházakban, ami a fogyasztók számára jelentős megtakarítást eredményezhet.

21%-kal kevesebbet kell a vajért fizetni
A Lidl Magyarország mindent megtesz annak érdekében, hogy vásárlói számára a legjobb árakat tudja biztosítani, ezért folyamatosan figyelemmel kíséri a fogyasztói igényeket, valamint a piaci változásokat és azokra a lehető leggyorsabban reagál. Ennek eredményeként 2023. február 8-tól a 250 gramm kiszerelésű 82%-os zsírtartalmú Pilos vaj, valamint a szintén 250 grammos, 80%-os zsírtartalmú sózott Pilos vaj árait 25 százalékkal csökkentette. Ezek a termékek az eddigi 1199 forintos ár helyett mától 899 forintért vásárolhatóak meg. Továbbá az áruházlánc szintén csökkentette a hazai, 100 grammos Mizo vaj árát is, ami az eddigi 479 forintról 379 forintra mérséklődött, vagyis közel 21%-kal kevesebbet kell érte fizetni.
„Működésünk egyik legfontosabb pillére, hogy – a frissesség és minőség mellett – a legjobb árakat biztosítsuk a magyar emberek számára, akik egyre inkább megnézik, hogy mire és mennyit költenek. A három tartósan árcsökkentett vaj, ami az elmúlt negyedév során egyébként a teljes vajforgalmunk több mint 60 százalékát tette ki, egyértelmű segítséget jelent majd a fogyasztóknak a mindennapi bevásárlásban. Célunk azonban, hogy az elkövetkező hónapokban további árcsökkenést, kedvezményeket tudjunk biztosítani vásárlóinknak minél több árukategória esetében.”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc legutóbb az akciós újságok háztartásokba történő szórásának megszüntetésével mérsékelte papírfelhasználását, és az így megtakarított összeget is a hétről-hétre megújuló akciós termékek számának kibővítésére fordítja.
Kapcsolódó cikkeink
„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >Újrahasznosított palackokkal újít a Lidl – egyre zöldebb a sajátmárkás kínálat
A Lidl Magyarország ismét fontos lépést tett a fenntarthatóság felé:…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Három százalékos növekedés mögött is bizonytalanság: nem lélegezhetnek fel a boltok
Bár júniusban éves összevetésben 3 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >