Nagyszerű elismerésekkel gazdagodtunk
Díjesővel indult az év a Trade magazin számára, ami nagy megtiszteltetés számunkra és elismerés a cégnél dolgozó minden Kollégánk munkájáért.
Első alkalommal vettünk részt „Az Év Széchenyi Vállalkozása 2022” pályázaton. Hatalmas öröm számunkra, hogy nem csak díjazottja vagyunk a versenynek, de egy kiemelt és különleges díjnak az átvevői lehettünk idén január végén.
– „A Család Különdíja elismerésben részesült” azt jelenti, hogy maguknak a díj alapítóinak tudtunk olyan értékeket mutatni a pályázatunkban, amelyeket Gróf Széchenyi István nevéhez és Családjához kapcsolódó értékekhez hasonlónak ítéltek – mondta a díjat átvevő Hermann Zsuzsanna, a Grabowski Kiadó tulajdonosa.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/03/HIR_Dijaink_1810k_Sz_chenyi.png)
Az Év Széchenyi Vállalakozása 2022 – A Család Különdíja elismerést átvette Hermann Zsuzsanna ügyvezető és Justin Sára marketingmenedzser
Január végén adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. A hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széles körű népszerűsítésével a kiíró Magyar Marketing Szövetség célja, hogy hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a kisebb piaci szereplőket is a minél tudatosabb marketingtevékenység végzésében.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/03/HIR_Dijaink_1810k__MMSZ_diamond_hzs_es_Saci_CMYK.jpg)
Az idén második alkalommal elnyert Marketing Diamond elismerést a Zsűri képviseletében Bánhegyi Zsófiától vették át a Trade magazin képviselő
A Trade magazin mint az FMCG piac első számú B2B szaklapja és a Sirha Budapest 2022 hivatalos lapja 2022-ben 11. alkalommal mutatta be a Future Store Innovations standját, azaz a Jövő Áruházát, a piac legújabb bevezetés előtt álló kereskedelmi, technológiai és marketingkommunikációs megoldásaival, valamint legújabb FMCG termékfejlesztésekkel.
– A Trade magazin kiadója idén ismét gyémántot kapott „Eseményalapú aktivációk” kategóriában a Future Store Innovations stand projektért. A 700 négyzetméteresre nőtt, egyetlen egybefüggő, immár többszörösen nyertes standdal legközelebb 2024. március 5–7. között találkozhatnak a szakmai látogatók a Sirha Budapest 2024 kiállításon – mondta Hermann Zsuzsanna.
Mindkét verseny minden díjazottjának ezúton is gratulálunk! //
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Rutinból nem megy: globális transzformáció és lokális alkalmazkodás!
A 2016. év végén alakult, és a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Magyar Marketing Szövetség: életműdíj Dr. Megyer Örsnek
A Magyar Marketing Szövetség Tonk Emil Életműdíjasa 2024-ben Dr. Megyer…
Tovább olvasom >Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >