Nagyszerű elismerésekkel gazdagodtunk
Díjesővel indult az év a Trade magazin számára, ami nagy megtiszteltetés számunkra és elismerés a cégnél dolgozó minden Kollégánk munkájáért.
Első alkalommal vettünk részt „Az Év Széchenyi Vállalkozása 2022” pályázaton. Hatalmas öröm számunkra, hogy nem csak díjazottja vagyunk a versenynek, de egy kiemelt és különleges díjnak az átvevői lehettünk idén január végén.
– „A Család Különdíja elismerésben részesült” azt jelenti, hogy maguknak a díj alapítóinak tudtunk olyan értékeket mutatni a pályázatunkban, amelyeket Gróf Széchenyi István nevéhez és Családjához kapcsolódó értékekhez hasonlónak ítéltek – mondta a díjat átvevő Hermann Zsuzsanna, a Grabowski Kiadó tulajdonosa.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/03/HIR_Dijaink_1810k_Sz_chenyi.png)
Az Év Széchenyi Vállalakozása 2022 – A Család Különdíja elismerést átvette Hermann Zsuzsanna ügyvezető és Justin Sára marketingmenedzser
Január végén adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. A hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széles körű népszerűsítésével a kiíró Magyar Marketing Szövetség célja, hogy hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítse a kisebb piaci szereplőket is a minél tudatosabb marketingtevékenység végzésében.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/03/HIR_Dijaink_1810k__MMSZ_diamond_hzs_es_Saci_CMYK.jpg)
Az idén második alkalommal elnyert Marketing Diamond elismerést a Zsűri képviseletében Bánhegyi Zsófiától vették át a Trade magazin képviselő
A Trade magazin mint az FMCG piac első számú B2B szaklapja és a Sirha Budapest 2022 hivatalos lapja 2022-ben 11. alkalommal mutatta be a Future Store Innovations standját, azaz a Jövő Áruházát, a piac legújabb bevezetés előtt álló kereskedelmi, technológiai és marketingkommunikációs megoldásaival, valamint legújabb FMCG termékfejlesztésekkel.
– A Trade magazin kiadója idén ismét gyémántot kapott „Eseményalapú aktivációk” kategóriában a Future Store Innovations stand projektért. A 700 négyzetméteresre nőtt, egyetlen egybefüggő, immár többszörösen nyertes standdal legközelebb 2024. március 5–7. között találkozhatnak a szakmai látogatók a Sirha Budapest 2024 kiállításon – mondta Hermann Zsuzsanna.
Mindkét verseny minden díjazottjának ezúton is gratulálunk! //
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A MMSZ HoReCa és Event tagozat új eseményre készül
Június 11-én tartotta a Magyar Marketing Szövetség HoReCa és Event…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Hatalmas sikerrel zárt az idei SIRHA Budapest. Kelet-Közép-Európa legjelentősebb nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >