Nagyobb helyi szintű felelősségvállalásra készül a budaörsi METRO
Március 10-én a budaörsi székhelyű METRO Nagykereskedelem is csatlakozott a Budaörs Közösség – Közösségi CSR Platformhoz. A Budaörs város által életre hívott kezdeményezés a társadalmi felelősségvállalás helyi fórumaként szolgál azon piaci szereplők számára, akik a helyi értékteremtő munkában aktívan részt kívánnak venni.

A Budaörs város által életre hívott kezdeményezéshez csatlakozott a METRO-val együtt a Tetra Pak és az Illyés Gyula Alapítvány is
A csatlakozó dokumentumot a Budaörsi Polgármesteri Hivatal polgármesteri tárgyalójában a METRO részéről Tóth-Korom Péter értékesítési igazgató, a METRO Magyarország Igazgatótanácsának tagja és Taferner Ákos marketing osztályvezető írta alá. A METRO-val együtt csatlakozott a helyi partnerséghez a Tetra Pak Kft. és az Illyés Gyula Alapítvány is.
Wittinghof Tamás, Budaörs polgármestere beszédében kiemelte, hogy a Budaörsi Önkormányzat hagyományosan jó viszonyt ápol a helyi cégekkel. A jó nemzetközi gyakorlat mintájára megvalósult Budaörs Közösség platform a párbeszédnek és a közös cselekvésnek ad kereteket. Wittinghof Tamás egyébként a METRO áruházigazgatóinak közszereplővé válást segítő képzésén is szerepet vállalt, bemutatva a résztvevőknek az önkormányzatok sajátos szempontjait a piaci szereplőkkel való együttműködések során.
A METRO a rendszerváltás utáni nagy budaörsi cégek egyike: csaknem 30 évvel ezelőtt a településen kezdte nagykereskedelmi tevékenységét, s azóta is ez a település ad otthont az országszerte immár 13 áruházzal rendelkező vállalat központjának.
„A METRO évtizedek óta annak a hitvallásnak a tükrében cselekszik, hogy a piaci cégeknek is szerepet kell vállalniuk a fenntarthatósági és jólléti változások elérésében, együttműködésekkel is erősítve az ez irányú törekvéseket. Széleskörű szakmai együttműködéseink vannak e téren már most is, és készek vagyunk bővíteni azokat.” – foglalta össze a nagykereskedelmi áruházlánc álláspontját Taferner Ákos marketing osztályvezető. “A nagykereskedésben az elmúlt években fogalmazódott meg a nagyobb helyi társadalmi szerepvállalás gondolata, s ennek egyik első aktivitásaként rendeztük meg tavaly novemberben a Közösségi ételkészítő workshopot: ennek során budaörsi közösségi embereket vendégeltünk meg fiatal séftehetségek főztjével.”
A további helyben megvalósítható társadalmi és fenntarthatósági programokhoz a Budaörs Közösség – Közösségi CSR Platform tagjaként a METRO számíthat mind a Budaörsi Önkormányzat, mind pedig a csatlakozott cégek partnerségére, és részt vesz Budaörs Közösség műhelymunkájában is.
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elboronáljuk – A nap videója
De nem is akárhogyan! Fantasztikus ötlet – emberi kreativitás, AI-segítség…
Tovább olvasom >Quadratisch, demokratisch, gut – A nap képe
Menj szavazni – üzeni egy demokratikus csokoládé. Hétfő reggel már…
Tovább olvasom >