Nagyobb helyi szintű felelősségvállalásra készül a budaörsi METRO
Március 10-én a budaörsi székhelyű METRO Nagykereskedelem is csatlakozott a Budaörs Közösség – Közösségi CSR Platformhoz. A Budaörs város által életre hívott kezdeményezés a társadalmi felelősségvállalás helyi fórumaként szolgál azon piaci szereplők számára, akik a helyi értékteremtő munkában aktívan részt kívánnak venni.
A csatlakozó dokumentumot a Budaörsi Polgármesteri Hivatal polgármesteri tárgyalójában a METRO részéről Tóth-Korom Péter értékesítési igazgató, a METRO Magyarország Igazgatótanácsának tagja és Taferner Ákos marketing osztályvezető írta alá. A METRO-val együtt csatlakozott a helyi partnerséghez a Tetra Pak Kft. és az Illyés Gyula Alapítvány is.
Wittinghof Tamás, Budaörs polgármestere beszédében kiemelte, hogy a Budaörsi Önkormányzat hagyományosan jó viszonyt ápol a helyi cégekkel. A jó nemzetközi gyakorlat mintájára megvalósult Budaörs Közösség platform a párbeszédnek és a közös cselekvésnek ad kereteket. Wittinghof Tamás egyébként a METRO áruházigazgatóinak közszereplővé válást segítő képzésén is szerepet vállalt, bemutatva a résztvevőknek az önkormányzatok sajátos szempontjait a piaci szereplőkkel való együttműködések során.
A METRO a rendszerváltás utáni nagy budaörsi cégek egyike: csaknem 30 évvel ezelőtt a településen kezdte nagykereskedelmi tevékenységét, s azóta is ez a település ad otthont az országszerte immár 13 áruházzal rendelkező vállalat központjának.
„A METRO évtizedek óta annak a hitvallásnak a tükrében cselekszik, hogy a piaci cégeknek is szerepet kell vállalniuk a fenntarthatósági és jólléti változások elérésében, együttműködésekkel is erősítve az ez irányú törekvéseket. Széleskörű szakmai együttműködéseink vannak e téren már most is, és készek vagyunk bővíteni azokat.” – foglalta össze a nagykereskedelmi áruházlánc álláspontját Taferner Ákos marketing osztályvezető. “A nagykereskedésben az elmúlt években fogalmazódott meg a nagyobb helyi társadalmi szerepvállalás gondolata, s ennek egyik első aktivitásaként rendeztük meg tavaly novemberben a Közösségi ételkészítő workshopot: ennek során budaörsi közösségi embereket vendégeltünk meg fiatal séftehetségek főztjével.”
A további helyben megvalósítható társadalmi és fenntarthatósági programokhoz a Budaörs Közösség – Közösségi CSR Platform tagjaként a METRO számíthat mind a Budaörsi Önkormányzat, mind pedig a csatlakozott cégek partnerségére, és részt vesz Budaörs Közösség műhelymunkájában is.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >A 2024-es év bejglijei: Karl Cukrászda és Még1kiflit Pékség a dobogón
A Magyar Cukrász Ipartestület idén is meghirdette az Év bejglije…
Tovább olvasom >