Nagyobb helyi szintű felelősségvállalásra készül a budaörsi METRO
Március 10-én a budaörsi székhelyű METRO Nagykereskedelem is csatlakozott a Budaörs Közösség – Közösségi CSR Platformhoz. A Budaörs város által életre hívott kezdeményezés a társadalmi felelősségvállalás helyi fórumaként szolgál azon piaci szereplők számára, akik a helyi értékteremtő munkában aktívan részt kívánnak venni.

A Budaörs város által életre hívott kezdeményezéshez csatlakozott a METRO-val együtt a Tetra Pak és az Illyés Gyula Alapítvány is
A csatlakozó dokumentumot a Budaörsi Polgármesteri Hivatal polgármesteri tárgyalójában a METRO részéről Tóth-Korom Péter értékesítési igazgató, a METRO Magyarország Igazgatótanácsának tagja és Taferner Ákos marketing osztályvezető írta alá. A METRO-val együtt csatlakozott a helyi partnerséghez a Tetra Pak Kft. és az Illyés Gyula Alapítvány is.
Wittinghof Tamás, Budaörs polgármestere beszédében kiemelte, hogy a Budaörsi Önkormányzat hagyományosan jó viszonyt ápol a helyi cégekkel. A jó nemzetközi gyakorlat mintájára megvalósult Budaörs Közösség platform a párbeszédnek és a közös cselekvésnek ad kereteket. Wittinghof Tamás egyébként a METRO áruházigazgatóinak közszereplővé válást segítő képzésén is szerepet vállalt, bemutatva a résztvevőknek az önkormányzatok sajátos szempontjait a piaci szereplőkkel való együttműködések során.
A METRO a rendszerváltás utáni nagy budaörsi cégek egyike: csaknem 30 évvel ezelőtt a településen kezdte nagykereskedelmi tevékenységét, s azóta is ez a település ad otthont az országszerte immár 13 áruházzal rendelkező vállalat központjának.
„A METRO évtizedek óta annak a hitvallásnak a tükrében cselekszik, hogy a piaci cégeknek is szerepet kell vállalniuk a fenntarthatósági és jólléti változások elérésében, együttműködésekkel is erősítve az ez irányú törekvéseket. Széleskörű szakmai együttműködéseink vannak e téren már most is, és készek vagyunk bővíteni azokat.” – foglalta össze a nagykereskedelmi áruházlánc álláspontját Taferner Ákos marketing osztályvezető. “A nagykereskedésben az elmúlt években fogalmazódott meg a nagyobb helyi társadalmi szerepvállalás gondolata, s ennek egyik első aktivitásaként rendeztük meg tavaly novemberben a Közösségi ételkészítő workshopot: ennek során budaörsi közösségi embereket vendégeltünk meg fiatal séftehetségek főztjével.”
A további helyben megvalósítható társadalmi és fenntarthatósági programokhoz a Budaörs Közösség – Közösségi CSR Platform tagjaként a METRO számíthat mind a Budaörsi Önkormányzat, mind pedig a csatlakozott cégek partnerségére, és részt vesz Budaörs Közösség műhelymunkájában is.
Kapcsolódó cikkeink
A fekete új árnyalatai
Az elmúlt évben a hazai kávépiac mennyiségében csökkenő, értékében növekvő tendenciát…
Tovább olvasom >MMSZ HoReCa és Event Tagozat – marketing webshop
A METRO Gasztroakadémián tartott magarketingkommunikációs workshopot március 29-én a Magyar…
Tovább olvasom >Napfényes válogatás lett a METRO Év Bora 2023 sorozat!
Ízig-vérig a forró nyarat idézik a METRO idei Év Bora…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szinergiák
Magyarország egyik legsikeresebb hagyományos étteremlánca, a VakVarjú Étteremcsalád legújabb tagjaként…
Tovább olvasom >Üdítőital és esélyegyenlőség – A nap képe
A termék japán, a dobozfedélen domboruló Braille-írásjelek természetesen a vakoknak…
Tovább olvasom >Sörreggeli egy budapesti gerillafőzdétől
A kisüzemi sörös piac legkreatívabb sörfőzői egyre szokatlanabb kombinációkkal lepik…
Tovább olvasom >