Nagyobb helyi szintű felelősségvállalásra készül a budaörsi METRO
Március 10-én a budaörsi székhelyű METRO Nagykereskedelem is csatlakozott a Budaörs Közösség – Közösségi CSR Platformhoz. A Budaörs város által életre hívott kezdeményezés a társadalmi felelősségvállalás helyi fórumaként szolgál azon piaci szereplők számára, akik a helyi értékteremtő munkában aktívan részt kívánnak venni.
A csatlakozó dokumentumot a Budaörsi Polgármesteri Hivatal polgármesteri tárgyalójában a METRO részéről Tóth-Korom Péter értékesítési igazgató, a METRO Magyarország Igazgatótanácsának tagja és Taferner Ákos marketing osztályvezető írta alá. A METRO-val együtt csatlakozott a helyi partnerséghez a Tetra Pak Kft. és az Illyés Gyula Alapítvány is.
Wittinghof Tamás, Budaörs polgármestere beszédében kiemelte, hogy a Budaörsi Önkormányzat hagyományosan jó viszonyt ápol a helyi cégekkel. A jó nemzetközi gyakorlat mintájára megvalósult Budaörs Közösség platform a párbeszédnek és a közös cselekvésnek ad kereteket. Wittinghof Tamás egyébként a METRO áruházigazgatóinak közszereplővé válást segítő képzésén is szerepet vállalt, bemutatva a résztvevőknek az önkormányzatok sajátos szempontjait a piaci szereplőkkel való együttműködések során.
A METRO a rendszerváltás utáni nagy budaörsi cégek egyike: csaknem 30 évvel ezelőtt a településen kezdte nagykereskedelmi tevékenységét, s azóta is ez a település ad otthont az országszerte immár 13 áruházzal rendelkező vállalat központjának.
„A METRO évtizedek óta annak a hitvallásnak a tükrében cselekszik, hogy a piaci cégeknek is szerepet kell vállalniuk a fenntarthatósági és jólléti változások elérésében, együttműködésekkel is erősítve az ez irányú törekvéseket. Széleskörű szakmai együttműködéseink vannak e téren már most is, és készek vagyunk bővíteni azokat.” – foglalta össze a nagykereskedelmi áruházlánc álláspontját Taferner Ákos marketing osztályvezető. “A nagykereskedésben az elmúlt években fogalmazódott meg a nagyobb helyi társadalmi szerepvállalás gondolata, s ennek egyik első aktivitásaként rendeztük meg tavaly novemberben a Közösségi ételkészítő workshopot: ennek során budaörsi közösségi embereket vendégeltünk meg fiatal séftehetségek főztjével.”
A további helyben megvalósítható társadalmi és fenntarthatósági programokhoz a Budaörs Közösség – Közösségi CSR Platform tagjaként a METRO számíthat mind a Budaörsi Önkormányzat, mind pedig a csatlakozott cégek partnerségére, és részt vesz Budaörs Közösség műhelymunkájában is.
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >