Nagy játékos nyerte a Magyar Termék egymillió forintját
Több mint 300, többnyire a helyi Spar-üzletben vásárolt termék kódjával regisztrált az a játékos, aki megnyerte a Magyar Termék egymillió forintos nyereményakciójának fődíját. A hevesi Katona Ágnes a budai Allee bevásárlóközpont Interspar-üzletében tartott díjátadón elmondta, hogy ugyan rendszeresen részt vesz ilyen játékokon, de ilyen nagy nyereménye most volt először.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője szerint újra kiemelkedően népszerű közösségi nyereményjátékot sikerült szervezni, amit a csatlakozó cégek és a játékosok száma is mutat. Az őszi akció ismét teltházasnak bizonyult, hiszen 15 védjegyhasználó vett benne részt. A Spájzolj és nyerj! kampányban mindenki megtölthette a virtuális kamráját védjegyes árukkal, és akinek megtelt 5 polca, az indulhatott a fődíjért, miközben már egy védjegyes termékkel is játszhattak a vásárlók a napi és heti nyereményekért.
A Magyar Termék ügyvezetője szerint jó döntésnek bizonyult az éven belüli két nyereményakció indítása, továbbá az őszi játék meghosszabbítása, bevonva a karácsonyi időszakot is, mert az utolsó héten kimagasló volt a kódfeltöltési kedv, amely összességében is nagyobb volt az akkor rekordot jelentő 2018-asnál. A kódfeltöltés is emelkedést mutat a 2018-as promócióhoz képest. 2019-ben a két promóción együttesen 221 ezer terméket vásároltak, és 159 ezer blokk- (AP) kódot töltöttek fel. Az akciókban regisztráló egyedi játékosok száma meghaladta a 41 ezret, ami csaknem 50 százalékkal több az előző évinél. Kiváló eredménynek tartja, hogy egy játékos átlagban csaknem hatszor játszott, míg az előző évben még csak négyszer.
Az idén a 2019-es siker után ismét két nyereményakciót szervez a Magyar Termék, ezek közül az első áprilistól indul hat cég részvételével. A Felfedező névre keresztelt játékban nemcsak a nyereményekért szállhatnak harcba a vásárlók, hanem hasznos információkhoz jutnak a résztvevő márkákról és a Magyar Termékről is. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Év Női Menedzsere Heiszler Gabriella
A Menedzserszövetség és a Bayer Hungária Kft. közös Év Női Menedzsere…
Tovább olvasom >Munkaadóként, fenntartható vállalatként és márkaként is díjazták a SPAR-t
Rangos díjakkal ismerték el az elmúlt időszakban a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Újdonságokkal és 250 tonna grilltermékkel készül a SPAR a grillszezonra
Háromszázötven tonnányi friss hússal és kétszázötven tonna grilltermékkel készül a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növelte árbevételét és eredményét a 2022-2023-as üzleti évben a Zwack
A Zwack Unicum Nyrt. a 2022. április 1. és 2023.…
Tovább olvasom >2022-ben is az Euronics lett a legnagyobb 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő
Közzétette a Magyarországon működő legnagyobb forgalmú online kereskedők friss ranglistáját…
Tovább olvasom >A kötelezőn is túl: még több termékkategóriában, akár 60%-os árengedmény az ALDI-üzletekben
Az ALDI újabb, több terméket érintő és nagyobb mértékű akciókkal…
Tovább olvasom >